urkella
Trådstartare
Är super nojjig för stunden, pålle känns inte fräsch vid ridning, han går super försiktigt och tappar bak för minsta lilla han trampar på något. Lite av detta vet jag har att göra med att han är väldigt hovöm sedan att han skulle skotts om förra veckan igentligen (hovis varit iväg men kommer nu i veckan ) så han har långa hovar. Men när jag kollade på bilderna jag tog idag tycker jag han ser konstigt spänd ut runt knät och har benet i konstig vinkel
Det har klickat eller snäppt till i länden på honom men det va någon vecka sedan sist det hände och han känns bara ofräsch i skritt tar både höger och vänster galopp. Men ska se om det blir någon skillnad när han får skor på bak igen.
Är även kompis som ska kolla igenom honom hon är fysioterapeft, men tycker ni det ser spänt ut ?
Är höger bakben som jag är orolig för. Detta ben fick han även en spark på över hasen i november, men friskförklarades i januari, dock har han bara varit igång i 1½ månad pga personliga skäl, men tror inte det är hasen som spökar. Dock ser han även spänd ut i kotan och trampar inte ner, eller ser jag bara i syne ?
Är även kompis som ska kolla igenom honom hon är fysioterapeft, men tycker ni det ser spänt ut ?
Är höger bakben som jag är orolig för. Detta ben fick han även en spark på över hasen i november, men friskförklarades i januari, dock har han bara varit igång i 1½ månad pga personliga skäl, men tror inte det är hasen som spökar. Dock ser han även spänd ut i kotan och trampar inte ner, eller ser jag bara i syne ?

Senast ändrad: