Bukefalos 28 år!

Serier just nu?

Sv: Serier just nu?

Hehe, du har bra smak ;)
Jag följer också alla du nämnde... Så finns juh inte så mkt kvar att välja på :p
Men jag kan rekommendera Alphas(påminner om heroes när den gick). Tycker att säsong 2 har börjat riktigt bra.
Och har du inte kikat på homeland är det ett måste. Lika så spartacus !
 
Sv: Serier just nu?

Har du sett Legend of the seeker, Camelot eller Once upon a time? De två sistnämnda ligger fortfarande osedda på min dator :p men nån gång ska jag ta tag att se i dem! Sen finns ju också game of thrones, har du inte sett den, gör det! :)

Legend of the seeker och Once upon a time har jag sett! Den första är ju nerlagd sen länge men hoppas på mer once upon a time! :)

Camelot, vad handlar den om?

Ser fram emot Teen wolf, supernatural, vampire diares, och hoppas på att gcb kommer oxå.

Vad är GCB?

Jag väntar på Once Upon a Time, Merlin och The Vampire Diaries.
Av de nya serierna som kommer i höst ser jag mest fram emot Arrow och Beauty and the Beast.

Merlin har jag inte sett.. Får jag kolla in!

Glömde nämna Sactuary och Haven, båda två har jag på min ska-se-lista och har hört bra om båda... den sistnämnda speciellt om man gillar serier som t.ex. Supernatural.

Inte sett någon av dem, tack för tips!

Inte ens i närheten av de kategorier du nämnt, men jag längtar efter Grey's anatomy och How I met your mother :)

Haha nä verkligen inte min typ av serier ;)
Kan vara kul att slötitta på någon gång men inte att följa :p
 
Sv: Serier just nu?

En kompis tipsade mig om Warehouse 13 :love:, en scifi-serie som är riktigt bra! Jag och sambon gjorde inte annat än att titta på alla avsnitt som fanns, flera säsonger + en som pågår nu. Skitbra! Eureka är också en serie i scifi-anda, sista säsongen sändes nu i sommar.

Annars väntar jag på Greys, HIMYM, The Big Bang Theory, Hawaii five-0, Once upon a time... Och säkert flera som jag inte kommer på just nu :)

Tack för tips!

Eureka har jag sett något avsnitt av för länge sedan men inte fastnat. Kan göra ett nytt försök iofs :)

Vad är HIMYM? Och Hawaii five-o?

Har dom ändrat sig?

Dom fick väl en 8e säsong som skall börja i höst igen?

Jag vill se Merlin, Doctor Who och Supernatural i höst.

Har ägnat sommartittandet åt Teen Wolf.

Doctor Who försökte jag med.. Laddade ner första säsonen men nä, alldeles för gammalt. Kanske lättare om man går direkt in i någon av de nyare säsongerna?

Game of Thrones, The Walking Dead, Grimm och andra icke fantasyserier som finns är väl Weeds, Pan Am och typ Breaking Bad.
Nu har väl alla säsongspaus förutom Grimm som precis börjat igen, men om du inte kollat innan är det ju bara att ladda ner de tidigare säsongerna.

Game of Thrones har jag sett, och där får man ju vänta ett tag innan det kommer nytt..

Resten ska jag kolla in :)
 
Sv: Serier just nu?

Hehe, du har bra smak ;)
Jag följer också alla du nämnde... Så finns juh inte så mkt kvar att välja på :p
Men jag kan rekommendera Alphas(påminner om heroes när den gick). Tycker att säsong 2 har börjat riktigt bra.
Och har du inte kikat på homeland är det ett måste. Lika så spartacus !

Haha I know ;)

Alphas, vad handlar den om?

Homeland har jag inte sett.. Sparacus försökte jag med men tyckte det var lite löjligt med allt blod som stänkte omkring.. Lite väl liksom :p
 
Sv: Serier just nu?

Jag tittade inte på dom första säsongerna utan började på den från 2005 med nionde Doktorn. Men det kanske är för gammalt för dig ändå. ;)
 
Sv: Serier just nu?

Jag läntar till "How I Met Your Mother" & till "Heartland" startar igen :D

Annars kollar jag gärna på "The Big Bang Theory" & "Grey's Anatomy" med :p
 
Sv: Serier just nu?

Har du sett Legend of the seeker, Camelot eller Once upon a time? De två sistnämnda ligger fortfarande osedda på min dator :p

Legend of the seeker kan du skippa, fy vad besviken jag var på den serien. Böckerna är så sjukt bra och så kommer de med en pisserie? Var grymt sur efter att ha sett ett par avsnitt... :mad:
 
Sv: Serier just nu?

Du kan ju alltid se gamla nedlagda serier så länge. Roswell, Alias, Buffy, Angel, Veronica Mars och dark angel är mycket sevärda. :)
 
Sv: Serier just nu?

Jag har en massa serier jag väntar på:
Grey's anatomy
The big bang theory
How i met your mother
Dexter
Game of thrones
Happy endings
Criminal minds

Och sen är det säkert lite till, jag har en lista hemma så jag inte missar nåt, HAHA :D
 
Sv: Serier just nu?

Åååååh Roswell är ju underbart bra! De andra du tipsade om är också bra men Roswell ligger nära hjärtat. :)
 
Sv: Serier just nu?

Har du sett The Borgias? Jag älskar den serien. Påminner lite om Game of Thrones
 
Sv: Serier just nu?

Eureka! Sista säsongen kommer nu. Sedan blir det gråt och skrän för SyFy har ingen annan serie som är lika bra (Warehouse 13 säsong 2 var dålig vilket inte ger goda aningar gällande säsong 3). Boooh! :cry:

Annars tänker jag ge Arrow en chans - en kort chans. Två avsnitt får den på sig.
 
Sv: Serier just nu?

Jag tittade inte på dom första säsongerna utan började på den från 2005 med nionde Doktorn. Men det kanske är för gammalt för dig ändå. ;)

När det kan säkert funka :laugh:

Du kan ju alltid se gamla nedlagda serier så länge. Roswell, Alias, Buffy, Angel, Veronica Mars och dark angel är mycket sevärda. :)

Roswell såg jag för hundra år sedan när det gick på tv.. Kanske skulle se igen!
Buffy och Angel har jag sett, likaså Dark Angel som jag såg om senast i våras..
Veronica Mars har jag dock inte sett :)

Har du sett The Borgias? Jag älskar den serien. Påminner lite om Game of Thrones

Nej det har jag inte gjort. Ska kolla!
 
Sv: Serier just nu?

Veronica mars är superbra! Men innehåller inte direkt ngt övernaturligt eller liknande... Varnar dock för en viss frustration som kan uppstå då serien var tänkt att ha en fjärde säsong men det blev inte av!
 

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilken ras passar mig?
  • Hjälp med fundering
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Lätt E
  • Skadade hästar och konvalescenter

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp