Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Alltså det finns ju massor med bra serier att gå igenom från början till slut. Så du ska nog hitta någon!

kl

Min jobbiga vinterpaus kommer bestå av först Hellcats igen, för jag saknar den serien. Sen får jag se vad jag känner för! Måste ju titta på något. Massa kul som börjar i januari igen men tills dess är det tomt!

Tack för tips!

Stargate SG-1 och Buffy är inte riktigt min tékopp men resten har jag inte sett. Supernatural borde jag kanske äntligen ge mig på! Där finns ju en del att se :).

MidnightSoul: Jaha! :D Tänkte du hade sett den redan.

Hellcats, det är cheerleaderserien va?

Eller hur, enda anledningen att längta till Januari :p. Är dock sur för min absoluta favvoserie (Grey's) brukar dra ut så in i h*e innan de drar igång igen. Februari tidigast skulle jag gissa på, mer troligt Mars. :cry:

Addan: Jaaaa, joooo. Men jag har sett (och ratat :angel:) så mycket redan.

Hellcats är bra!

Men se hela 24, eller Greys från början eller något annat sånt. Så har jag gjort typ hela hösten för att ha något att kolla på.

7½ säsong av Supernatural - då har du att göra ett tag ;)

Själv funderar jag på att försöka ta mig igenom samtliga säsonger av Alias. Såg den sporadiskt när den gick på tv, men har aldrig sett samtliga avsnitt i rätt ordning. Juluppehåll är ett elände!

Rekomenderar oxå supernatural. Började kolla förra vintern. har varit många härliga dagar för att inte tala om Jensen Ackles :love:

KL

Bara nyfiken vart tittar ni på era serier någonstan ? Helt hopplöst när watchseriers ligger nere...

OCH mitt tips är helt enkelt Heartland !

Minns inte om du sett den, men jag har riktigt fastnat för 2 Broke Girls. Den är sjukt vulgär och nog den enda komediserie (förrutom tbbt) som jag verkligen skrattar högt åt. Stundvis lite så att jag skäms att jag skrattar åt vissa skämt:o.

Måste också säga att årets nya serie som jag gillat bäst helt klart är Arrow. Den tar sig minsann bara mer och mer!

Gorillavid är vettig också tycker jag. Ett tips, om du inte redan har, är adblock plus (tillägg till IE, Firefox och Chrome). Hjälper mot virus som sprids via reklamen.

Måste också säga att årets nya serie som jag gillat bäst helt klart är Arrow. Den tar sig minsann bara mer och mer!

Får kanske lägga till en serie på den listan, Nashville! Har nyss sett piloten och den känns otroligt lovande och faktiskt inte het brainless utan djup. Jag bekände dessutom häromdagen att jag faktiskt gillar countrymusik (:o) så den är väl right up my alley:D!

Den här låten är ju också så sjukt bra If I didnt know better.

KL

Just nu följer jag Breaking Bad som ingen har verkat nämna åtminstonde de senaste sidorna? Den är skitbra! Tror många av er här inne skulle gilla den. Handlar om en gubbe som får lungcancer och börjar koka meth ;) är inne på fjärde säsongen nu och kollar för stunden på netflix, de har en del serier där. Det har dock mkt att jobba med på deras app och upplägg...

Innan uppehållet blev jag också en av alla besatta av The Walking Dead :D
Friends rullar här hemma hela tiden.

Gamla favoriter är
Stargate Universe
Nip/Tuck
Arrested Development

Jag har även funderat på att börja se Lost...

Någon som känner till en sci/fi eller äventyrsserie? Jag har testat att se Fringe och nån nyare serie med utomjordningar, med han snubben ifrån gamla ER. Men de kändes bara B :(

+ 1!

2 broke girls är så jäkla bra. Karaktärerna är liksom så klockrena att de är roliga ens innan ge gjort något. Och sen är det dessutom sjuka skämt på det :D

Jag har varit helt seriebesatt men har tappat lite sug på sistonde, följde The Walking Dead och Once Upon a Time samt Glee slaviskt men det sistnämnda tyckte jag att det blev ett fint avslut på när gamla gänget splittrades så slutade kolla då. De andra tappade jag intresset för.

Följer ett gäng komediserier fortfarande: 2 broke girls, The Big Bang Theory, Whitney, Modern Family, Suburgatory och Happy Endings.

Sedan kollar jag mest på svt (På Spåret, Jakten på det perfekta livet, Historieätarna) och har börjat se igenom Downton Abbey från första avsnittet. Det jag är absolut mest ledsen för är att det inte blev fler säsonger av GCB, det var en fantastisk serie.

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka