Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Jag har inte läst något om att det skulle vara slut utan är rätt säker på att det blir en till säsong. Däremot spekulerar många kring att Alexander Skarsgård kanske inte kommer återvända. Är väl överlag väldigt osäkert kring hur det gick för Eric med tanke på slutet..

Blir det fler säsonger på supernatural? Trodde förra var sista. Blir det fler avsnitt av den serien ska jag helt klart titta.

Om dessa går blir det:
Hart of dixie
supernatural
revenge
the big bang theory
Grimm
Once upon a time
vampire diares

å har säkert glömt något nu

kl
väntar på
walking dead
vampire diaries
the originals
orange is the new black

ser just nu på prison break som jag helt hade missat :P gött när man har 4 säsonger framför sig.
Måste se ikapp true blood också. men minns inte vilken säsong jag var på. Kanske var typ 2011 jag såg senast..

ska ha sett allt som kom ut tillochmed i försommar sen tittar jag på en del serier så svårt att hålla reda på om man är på den eller den säsongen ^^

kl.
I sommar har jag roat mig med att kolla på bland annat New Girl, älskar den serien! Skrattade högt flera gånger och så finns det lite kärleksdrama med som dom bygger upp på ett bra sett enligt mig.
Har även kollat på Arrested Development och den är rolig men långt ifrån det bästa jag sett. Även börjat kolla på Breaking Bad men den är så fruktansvärt tung så jag orkar inte sträck-kolla hela serien!

Kl

Supernatural kommer nya säsongen i november :)

Ser på
-Doctor Who
-Torchwood
-Supernatural
-true blood (fast har halkat efter...)
-Sherlock

Sen är det tusen serier jag vill se men blir så exalterad så får hålla igen.. :p

kl

Just nu ligger jag efter med nästan alla serier jag brukar följa, den enda jag ser varje vecka är Under the Dome (baserad på Stephen Kings roman med samma namn).

Kollar just nu på Heartland (18 episoder per säsong, 6 säsonger) vet inte om de tänker göra en 7:e säsong, det visas en 7:a på imdb men de verkar inte ha spelat in den ännu i sådanafall. Har just sett klart Switched At Birth, fattade inte att det var säsongsavslutningen jag såg så blev helt :cry: när jag upptäckte att det inte kommer mer (förrän nästa säsong?). Och så är jag förstås uppe i Breaking Bad... Men där måste man ju vänta en hel vecka på att få nästa avsnitt.

Puttar upp tråden lite; nu kommer ju fler och fler serier tillbaka efter sommaruppehållen!

I veckan upptäckte jag att "The Mindy Project" börjat igen, eller i alla fall att ett avsnitt låg på TPB, och blev lycklig. Grey's anatomy borde ju också börja snart? Känns som jag kommit av mig i mitt tittande. Har i allmänhet lite serieabstinens, har inte haft något internet sedan i April och därmed haft svårt att maratonkolla sådär om jag älskar.

Under the Dome kan jag också rekommendera, dock lite tråkigt att det endast är en sommarserie. Den hade nog blivit bättre om de hade haft 20-22 avsnitt/säsong istället för 13.

Ah, misstänkte det! Är lite kluven inför Grey's, hoppas att de lägger ner efter säsongen som kommer nu. Jag tror inte att det kommer att bli så, men jag tycker verkligen att serien bara blivit sämre och sämre under de senaste säsongerna och jag vill verkligen inte att den ska bli dålig, jag har tyckt för mycket om den för det och tycker att den förtjänar ett "värdigt" slut.

Haha, jag såg trailern för The Dome och tänkte bara på The Simpsonsfilmen :D.

Jag håller med dig. Jag har sett samtliga säsonger hittills, men den slutade vara riktigt bra efter 7:e någon gång. Börjar kännas som House efter säsong 5 - går att se, men inte högprioriterad. Om det nu är så att flera av "originalarna" slutar (samtliga kontrakt går ut då), så känns det värdigare på något vis att avsluta allt, istället för att fortsätta med en halvny cast.

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III
  • Ridskoleryttare
Tillbaka