Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Förresten. GoT :banghead::rage::arghh:

Fast det kändes inte helt oväntat. Bra säsongsavslut tycker jag att det var iaf:). Vad jag hoppas på nästa säsong: Aryas förvandling till kallblodig mördare. Vansinnigt heta sexscener mellan Deanarys och den nya sjukt snygga krigaren vadhannuheter. Att Theon antingen räddas eller kan dö nån gång. Att Sansa inser hur bra Tyrion är för henne och blir kär i honom. Att Tyrions hora (ja, jag vet inte vad hon heter heller) tar Ferris råd och pyser. Att Joffrey blir av med nån kroppsdel-företrädelsevis huvudet. Att Jamie inser att Cersei är ett dryg gammal hagga-och blir äcklad av att hon faktiskt är hans syster.

Vad jag hoppas på nästa säsong: Aryas förvandling till kallblodig mördare. Vansinnigt heta sexscener mellan Deanarys och den nya sjukt snygga krigaren vadhannuheter. Att Theon antingen räddas eller kan dö nån gång. Att Sansa inser hur bra Tyrion är för henne och blir kär i honom. Att Tyrions hora (ja, jag vet inte vad hon heter heller) tar Ferris råd och pyser. Att Joffrey blir av med nån kroppsdel-företrädelsevis huvudet. Att Jamie inser att Cersei är ett dryg gammal hagga-och blir äcklad av att hon faktiskt är hans syster.

+1 !

Vill spec. ha mer med Deanarys.

kl

Hallå seriefolk, kollade precis klart på Scandal och nu vet jag inte vad jag ska se på :eek:

Ge mig tips! Det får gärna ha gått en del avsnitt men inte alldeles för många säsonger för då orkar jag inte kolla ifatt ;)

Följer dessa:
Pretty little liars, arrow, greys anatomy, the carrie diaries, heart of dixie, switched at birth, the vampire diaries, glee, revenge, teen wolf, sherlock, (twisted, the fosters).

Har kollat på dessa:
the lying game, hellcats, gossip girl, off the map, make it or break it, nine lives of cloe king, jane by design, the secret circle.

Kan ha missat någon :D

Nu har ju sommaruppehållen börjat komma på dom flesta serier jag ser, någon som har tips på nya? (som gärna påminner om det jag kollar på)
Kollar på/följer:
Criminal Minds
Greys Anatomy
Game of Thrones
Sons of Anarchy (väntar på nytt?)
The Vampire Diaries
True Blood (börjar ju snart igen)
Revolution
Walking Dead, har tagit oss igenom första säsongen och ska snart plöja genom nästa :)

Ska kollas upp! Gör inget att den inte är ny, bara bra, så slipper man vänta på nya avsnitt :p

Har inte läst tråden. Så vet inte om det nämts redan. Men serien Orphan Black har jag just sett första säsongen av. I like it!

kl
Mina favoriter just nu

Krigets unga hjärtan- En serie i tre delar som följer olika tyskar under krigets sista del, tre delar mycket bra!
Barnmorskan i east end- Om en barnmorska i london under det fattiga 50-talet, helt underbar och jag grinar varje gång.

kl
Mina favoriter just nu

Krigets unga hjärtan- En serie i tre delar som följer olika tyskar under krigets sista del, tre delar mycket bra!
Barnmorskan i east end- Om en barnmorska i london under det fattiga 50-talet, helt underbar och jag grinar varje gång.

Måste återigen rekommendera böckerna som Barnmorskan i East End bygger på, finns tre stycken! Gillar man serien så gillar man definitivt böckerna! :)

Såg precis andra avsnittet av Krigest unga hjärtan. Jag gillar verkligen inte våld och krigsscener men i den här serien så har jag "stått ut" med det för att helheten är SÅ himla bra. Allt är så snyggt gjort och ja allt är verkligen så välgjort. Har en känsla av att det kommer bli mycket tårar i sista avsnittet...

Åh, mycket pepp på Krigets unga hjärtan. Jag älskar Barnmorskan i East End (och Mad Men, Downton Abbey och allt annat som är välgjort om svunna tider) så det känns lovande.

Söker en serie.
Är något med en pojke som aldrig pratat "until now" och det är han, och en äldre man (trodde det var Bruce Willis men hittar inte serien i hans bio på wiki...) som syns i reklamen.
Det är alltså en reklam för en serie som börjar snart på någon svensk/dansk/norsk tv kanal jag sett.

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka