Shettistråden del II

Tredje (fjärde?) täcket jag provar som inte passar min grabb :down: :arghh:
Fairfield åker bak/är för stora i bogen.
Bucas satt bra fram men var alldeles för kort och vet inte om jag vågar chansa på större storlek.
Något annat från Hööks med samma problem, för stort i bogen. Blir tokig!
Hööks täcken är generellt stora i bogen. Globus är de bästa enligt min uppfattning. Bara vår hingst med lite grövre hals som inte kan ha dem. Han har ett horseware (amigo tror
 
Hööks täcken är generellt stora i bogen. Globus är de bästa enligt min uppfattning. Bara vår hingst med lite grövre hals som inte kan ha dem. Han har ett horseware (amigo tror
Har letat Globus med dålig framgång men ska kolla lokala ridsportbutiken idag :)
 
Inte hittat smått nog.
Men köpte ett Globus idag så ska testa det :)
Velade mellan 0 g och 100 g också, ska främst ha vid regn...
Om du behöver igen så brukar Glada hästen i spiltan, Västerås ha väldigt små storlekar..
Men hoppas verkligen Globus funkar.
Har du lyckats lämna tillbaka dem du bara provat?
 
Om du behöver igen så brukar Glada hästen i spiltan, Västerås ha väldigt små storlekar..
Men hoppas verkligen Globus funkar.
Har du lyckats lämna tillbaka dem du bara provat?
Tack, har kikat på deras hemsida men inte varit inne i affären på ett tag.

Det har jag hittills, eller kunnat sälja vidare :)
 
95 igår; väldigt för litet.
105 idag; väldigt för stort :meh:

IMG_20240105_143620.jpg
 
Globus var stort 😅
Bucas litet.
Tror ändå passformen på Globus är ok? Tycker den ser ok ut i bogen..
Ja, det ser ut att vara rätt passform. Bucas är väl generellt små, vill jag minnas. De bucastäcken jag har numera är urgamla (förra seklet skulle jag tro) och till stor häst så jag minns inte.
 
inte i nuläget. brukar sko dem om de ska jobba lite mer, t.ex om något av barnen ska dras hem från skolavslutning eller så.
Mumma är ju skodd, men målet är ju att hon ska jobba 4 dagar i veckan eller mer i snitt.
Går dåligt med det för stunden bara men förhoppningsvis kommer en vändning av det när som helst 😅.

Så fort vi får på skon som just nu ligger i stallet då :angel:.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 242
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 968
Senast: Rosett
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 351
Senast: alazzi
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp