Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker spontsnt den känns lite lång framförallt på den mindre. Men även jag vill se sadeln fastspänd (och då ett foto rakt från sidan). Det är för mig lite oklart hur den kommer hamna med spänd gjord.Jag fick hem en sadel idag, en 14" Lippo Smart, i förhoppning att den skulle passa en av mina tjejer (dvs en mer riktig sadel än en vanlig ponnyputa). Men visst är den för lång/stor?
Den större av tjejerna:
Visa bifogad fil 168307
Men fy sån chock, beklagarVärldens bästa och finaste Lovis hittades död idag.
Så nu har Mumma sällskap av sin syster i hästens evigt gröna land.
För alltid saknad, aldrig glömd!
Visa bifogad fil 169073
Åh nej!Världens bästa och finaste Lovis hittades död idag.
Visa bifogad fil 169073
Men så tragiskt, beklagar förlustenVärldens bästa och finaste Lovis hittades död idag.
Visa bifogad fil 169073
Hur har det gått hittills?Min fyraåring, Fenix, har troligtvis blivit huggormsbiten idag (eventuellt getingstick - det syns inga tydliga stick, så det går inte vara 100). Halva mulen är väldigt uppsvälld, och hon hade väldigt ont och ville inte dricka och knappt inte äta. Nu har veterinären varit här och gett dropp, smärtlindring, metacam etc.
Så det gäller att hålla tummarna för att det lägger sig, att hon kan börja äta igen och att hon inte får några långsiktiga effekter av det
Visa bifogad fil 168412
Hon började äta igen direkt när smärtlindringen började verka, och sen började svullnaden lägga sig någon/några dagar senare. Nu två veckor efter verkar alla symptom ha lagt sig.Hur har det gått hittills?
Nej det blir ingen betäckning i år, åtminstone. Jag har gått igenom skilsmässa och flyttat från gården och lever just nu med hästarna tillfälligt placerade hos en vän. Det går inte att hålla på med avel utan att ha en bättre plan för hästhållningen...@ameo Känner att jag har noll koll här.
Hur många ponnyer har du kvar nu?
Planerar du betäcka någon?