Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte heller vart åren tagit vägen, känns som om det var igår han såg ut såhärAlltså, det är lite svårt att fatta att det är så pass länge sedan jag träffade honom som ett några veckor(?) gammalt föl en solig sommardag.
Lilla stora killen
Du längtar inte alls efter att få hem honom igen va?
Lilleman är hemma igen och njuter av en välförtjänt vila
Vad hittar ni på med era små?
Visa bifogad fil 184766
Alltså det är så inspirerande med små brukshästarVi har kört i skogen för första gången.
Första gången vi använder draglinorna och svängeln också, nemas problemas enligt ponnyn, hon är så cool️
Video: https://www.instagram.com/p/DX1fqVOjcQv/?igsh=Mjlka21zY2tyN2c5
Visa bifogad fil 184781
Alldeles för lite just nu tyvärr. Men inte alltför många veckor kvar till sommarledighet, då ska vi tömköra mer och kanske prova dra nåt igenVad hittar ni på med era små?
Inte alltid tiden räcker till, dygnet skulle behöva fler timmar och mindre jobbAlldeles för lite just nu tyvärr. Men inte alltför många veckor kvar till sommarledighet, då ska vi tömköra mer och kanske prova dra nåt igen.
Inget alls... Jag har en utlånad till ridskola, på lång tid. Sen har jag kvar hennes mamma 26 år och lillasyster 2 år, som inte behöver mer än daglig tillsyn.Vad hittar ni på med era små?
Så är det iblandInget alls... Jag har en utlånad till ridskola, på lång tid. Sen har jag kvar hennes mamma 26 år och lillasyster 2 år, som inte behöver mer än daglig tillsyn.
Det får vara så för nu, för det händer mycket annat i livet...
Så är det ibland
Tycker vi fortsätter att hålla liv i tråden, den här gången med bilder va?
Börjar med Björne, testade chatgpt för att ta bort min hand och grimskaftet på bilden men den tog bort alltihop
Visa bifogad fil 185065