Shop to you drop, del 4

Shiera är redo för helg! 👌🏻😂

ekxaw79.jpg
 
Försöker klicka hem ett täcke till fröken Fryslort men tillskillnad från tillverkarna av hästtäcken verkar inte tillverkarna av hundtäcken tycka att man behöver ange tjockleken på sina täcken. Sliter mitt hår!
 
Inget särskilt, har tittat på flera olika. Och på flera olika sidor. Känns irriterande för jag har varken möjlighet eller lust att åka till en fysisk butik.
Säg gärna till om du hittar något du tycker är bra! :) Letar till minstingen, som är en fryslort (aka smutsgris..), och har väl mest fastnat för Hurttas Extreme Warmer. Undrar om den är värd pengarna bara 🤔
 
Black Friday-shopping!

Hittills ett Hurtta Summit Parka som det var 66% REA på pga utgående modell. Jag älskar de vi redan har och självklart ska valpen få ett eget, 223 kr var överkomligt ;) ett sele till halva priset och kosttillskott som också var nedsatt några kronor.

Har också klickat hem ett trimbord, dessvärre inte på REA.
 
Säg gärna till om du hittar något du tycker är bra! :) Letar till minstingen, som är en fryslort (aka smutsgris..), och har väl mest fastnat för Hurttas Extreme Warmer. Undrar om den är värd pengarna bara 🤔
Jag gillar hurtta väldigt mycket. Enda nackdelen är att det börjar läcka efter ett par tvättar, märks dock bara av vid ösregn. Då har jag ett ofodrat regn de dagarna. Har man en cityhund så är det kanske inga problem alls?

Om man inte har en sådan tur som @Maniac123 så är det 20% på dogmania på bl.a. Hurtta.
 
Jag passade på att shoppa hundmat och hundtugg idag eftersom Arken hade 25% rea på sådant. Mycket bra :) De fick grisöron och någon typ av strimlad hud från Rauh. Ska nog räcka ett tag.
 
Jag gillar hurtta väldigt mycket. Enda nackdelen är att det börjar läcka efter ett par tvättar, märks dock bara av vid ösregn. Då har jag ett ofodrat regn de dagarna. Har man en cityhund så är det kanske inga problem alls?

Om man inte har en sådan tur som @Maniac123 så är det 20% på dogmania på bl.a. Hurtta.
Är också ett fan av Hurtta, de brukar sitta bra :) Men det lät inget vidare med att det inte håller tätt.. Tänker testa deras Expedition Parka istället, slog till när det var nedsatt till halva priset, det gick inte att låta bli 😁 Har du den med? Vi har nu flyttat till landet så det vore skönt om den håller för en del snöslask iallafall!
 
Är också ett fan av Hurtta, de brukar sitta bra :) Men det lät inget vidare med att det inte håller tätt.. Tänker testa deras Expedition Parka istället, slog till när det var nedsatt till halva priset, det gick inte att låta bli 😁 Har du den med? Vi har nu flyttat till landet så det vore skönt om den håller för en del snöslask iallafall!
Nej den har jag inte!
 
Är också ett fan av Hurtta, de brukar sitta bra :) Men det lät inget vidare med att det inte håller tätt.. Tänker testa deras Expedition Parka istället, slog till när det var nedsatt till halva priset, det gick inte att låta bli 😁 Har du den med? Vi har nu flyttat till landet så det vore skönt om den håller för en del snöslask iallafall!
VART har dom halva priset ?! :eek: eller var det bara under black friday typ?

Jag kör bara Hurtta och BOT på mina, finns inget annat med samma passform. Alla prisar Pomppa så högt men nä, inget för mina hundars kroppar iaf. Jag har de gamla modellerna som jag inte ens kommer ihåg vad de heter, i både regn- och vintermodell. Sen har jag den efterföljande modellen också, både summit parka och torrent regntäcke. Och nu förra vintern köpte jag extreme warmer. Men hundflocken har ändrats lite sedan förra vintern och nya täcken är ett faktum. Dock letar jag gärna extrapriser, mina hundar är större modell så täckena kostar ju nästan 1000 kr/st :nailbiting:
 
Jag vill köpa en julfluga till hunden, vill att den ska se snygg ut och behöver inte vara billigast. Var hade ni rekommenderat att köpa? Det blev lite väl många träffar när jag googlade..
Stod och kände på Hurttas och har stått och klämt på Exp. Parka men kan inte bestämma mig om vilken färg. Svagt blått eller svagt rött? Grå hurttas sele till.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 688
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 924
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp