SHOPPING - till hemmet! Del 2

Hur många Karlstad är för många Karlstad? :D

6123FE6E-3515-4926-B17B-D1537361B03B.jpeg


En ska bort, större ska det bli.
Snickra ihop 3-sits med schäslong :angel:
 
Jag var på IKEA i Sundsvall igår 25 minuter efter de öppnar och parkeringen var smockfull. Hade verkligen trott att det skulle vara rätt lugnt så tidigt en vardag men alla har väl fortfarande semester.
Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...

Jag ska nog tänka lite på det
 
Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...

Jag ska nog tänka lite på det
Många som börjar universitetet brukar också börja flytta in i augusti så det kommer nog inte bli mindre folk i slutet av månaden heller.
 
Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...

Jag ska nog tänka lite på det
Oj ingen aning?

Har inga barn själv och var länge sedan jag gick i skolan så har verkligen noll koll på när lov osv är nu. Men ja det stämmer säkert :)
 
Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...

Jag ska nog tänka lite på det

Oj ingen aning?

Har inga barn själv och var länge sedan jag gick i skolan så har verkligen noll koll på när lov osv är nu. Men ja det stämmer säkert :)
Det stämmer. Här börjar skolan på måndag, och i grannkommunen är det onsdag nästa vecka som är första dag. Förhoppningsvis lugnar det ner sig lite sedan.... :)
 
Det stämmer. Här börjar skolan på måndag, och i grannkommunen är det onsdag nästa vecka som är första dag. Förhoppningsvis lugnar det ner sig lite sedan.... :)
Mitt problem är dock att jag börjar jobba igen nästa vecka och då inte kan åka dit under en vardag. Skulle också behöva göra klart min hemarbetsplats (därav ikea) innan den "behövs" så jag skulle verkligen behöva åka den här veckan.
 
Mitt problem är dock att jag börjar jobba igen nästa vecka och då inte kan åka dit under en vardag. Skulle också behöva göra klart min hemarbetsplats (därav ikea) innan den "behövs" så jag skulle verkligen behöva åka den här veckan.
Jag testade att gå dit på lunchen idag, men vände igen på parkeringen. Alldeles för många bilar - från alldeles för många länder dessutom - för min smak.... :crazy: Men det är ju en stor lokal, så det kanske inte var så horribelt där inne, vad vet jag....
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
12 232
Senast: Lingon
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 944
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 378
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp