SHOPPING - till hemmet! Del 2

Fy fasen vad snygg!!! En tapet i min smak, stora, icke-repetativa mönster.
Tack! Den är måttbeställd efter väggen, den va dock lite mörkare än vad jag trodde den skulle vara så jag blev lite besviken först när jag fick hem den men nu har jag vant mig. Den va mer "urvattnad vintage" i färgen på bild.
Otroligt lätt att sätta upp, tog ca 1,5h timme från det att jag plockat fram (hittat..) mina tapetverktyg.
 
En fondvägg är mitt senaste inköp (eller ja egentligen en ny lampa över matbordet men den hade jag ingen bild på :D ) Maken hade inte sett tapeten och fick en chock när han kom hem :laugh:
Visa bifogad fil 76280
Åh den tapeten var fin, passade väldigt bra i färgerna där på den väggen till möblerna 👌 älskar för övrigt bilder på papegojor och andra exotiska fåglar, är ologiskt rädd för dom i verkligheten men så vackra djur 😅😍
 
Skulle kolla efter lampa till sängbordet. Kom ut med denna istället ifrån second hand 😅 :love:
 

Bifogade filer

  • 20210909_235220.jpg
    20210909_235220.jpg
    171,9 KB · Visningar: 101
Åh, alltså Pettson och findus var en ganska stor del av min barndom och nu upptäckte jag att de har gjort handdukar och liknande med bilder från de böckerna 😍
julpyssel-kokshandduk-pettson-and-findus.jpg

Denna kommer jag särskilt ihåg, jag har nog fortfarande kvar den boken någonstans :love: känns ju nästan obligatoriskt att klicka hem..!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
522
Senast: gullviva
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
13 303
Senast: Lingon
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 246
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp