Shorts på Youtube

Smoothi

Trådstartare
En sak som jag har funderat på är varför det är tillåtet med sexism och varför folk lägger upp sexistiska filmer på sig själva. Det gäller faktiskt både tjejer o killar. Ska vi inte motarbeta sånt?
 
Vill du motarbeta folks fria val, så står det dig fritt.
Så det är skillnad om folk lägger upp en film på sig själv och på om man låter en reklamfirma ta en bild på folk och sedan trycks den i en tidning. Bägge alternativen är ju folks fria val
 
"Syftet" med Youtube Shorts är väl att synas, och antagligen är det väl så att naket säljer i den värld vi lever i, så de som syns är de som är (halv)-nakna. Har i mitt flöde på Youtube bland annat ofta sett någon tjej i shorts och bh som verkar spela gitarr. Osäker på om hon är bra, eller om det är nakenheten som gör att Youtube vill att jag ska titta på klippet.
 
Jag får inte ihop rubriken "Shorts på You tube" med din text. Är det modellen på shorts du menar, posituren? Tillåtet med Bermudas men inte små korta?
Gå in på Youtube och så väljer du shorts, är videor som är väldigt korta. Tror det är max 1min som är tillåtet som jag fattat
 
"Syftet" med Youtube Shorts är väl att synas, och antagligen är det väl så att naket säljer i den värld vi lever i, så de som syns är de som är (halv)-nakna. Har i mitt flöde på Youtube bland annat ofta sett någon tjej i shorts och bh som verkar spela gitarr. Osäker på om hon är bra, eller om det är nakenheten som gör att Youtube vill att jag ska titta på klippet.
Typ. Sånna klipp har ju flera milj visningar. Som exempel när man vill göra ett sexistiskt kamouflage på ett klipp så döper man rubriken eller texten till Hon har bästa swingen. Då är det en golftjej som slår ut en boll och är klädd i kortkort kjol. Sen kan man swipa till nästa klipp med samma innehåll fast en annan tjej. Är det golfswingen eller lättklädda snygga tjejen som genererar milj visn. För män gäller andra saker som dom visar upp typ
 
Gå in på Youtube och så väljer du shorts, är videor som är väldigt korta. Tror det är max 1min som är tillåtet som jag fattat
Hm, det beror kanske på vad du tittar på annars? Jag kollar i princip bara klipp på hästar, Edward Norton show, Screen Rant och håruppsättningar.

Jag kollade de första tio som dök upp, visste inte att ”shorts” ens fanns på tuben. Det här är vad jag fick:

1. Håruppsättning för långt hår.
2. Intervju med Blake Lively.
3. Intervju med Benedict Cumberbatch.
4. Vad som händer om man knäcker ett ägg på havets botten.
5. En till intervju med Blake Lively.
6. En tjej som berättar något om sitt inställda bröllop.
7. Intervju med en kubansk tjej (hon är säkert känd fast jag inte vet vem det är) där talk show-värden ber henne lära honom en fras på kubanska.
8. Två tjejer som testar ”tricket” när man sätter handen mot väggen, tar bort den och kliar armbågen för att sen inte längre nå till väggen.
9. En galopperande Shetlandsponny.
10. Intervju med Emily Blunt.

Alla med rimliga mängder kläder. Förutom ponnyn, den hade bara grimma 😁
 
Hm, det beror kanske på vad du tittar på annars? Jag kollar i princip bara klipp på hästar, Edward Norton show, Screen Rant och håruppsättningar.

Jag kollade de första tio som dök upp, visste inte att ”shorts” ens fanns på tuben. Det här är vad jag fick:

1. Håruppsättning för långt hår.
2. Intervju med Blake Lively.
3. Intervju med Benedict Cumberbatch.
4. Vad som händer om man knäcker ett ägg på havets botten.
5. En till intervju med Blake Lively.
6. En tjej som berättar något om sitt inställda bröllop.
7. Intervju med en kubansk tjej (hon är säkert känd fast jag inte vet vem det är) där talk show-värden ber henne lära honom en fras på kubanska.
8. Två tjejer som testar ”tricket” när man sätter handen mot väggen, tar bort den och kliar armbågen för att sen inte längre nå till väggen.
9. En galopperande Shetlandsponny.
10. Intervju med Emily Blunt.

Alla med rimliga mängder kläder. Förutom ponnyn, den hade bara grimma 😁
Kollade du vad som händer om man knäcker ägg? :p
 
Eller detta klipp Africa is blessed. Då är det en tjej mycket lättklädd som sitter på en häst och hästen står i sjön. 3milj visn
 
Exakt. Jag får inte alls upp nåt sånt. En massa strunt ja, men alla är väldigt påklädda
Sen är det dom här shortsen som är gjorda av samma person som gör samma sak i alla klipp MEN som klär sig olika. Har personen mycket kläder på sig, få visningar. Är personen väldigt lätt klädd, massor av visningar och detta trots att dom gör samma sak i klippen 🤔
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 244
Senast: SiZo
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 306
Senast: Snubbelfot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 472
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
789
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp