H

Hotandspicy06

Har på sistonde blitt lite besatt av SIMS deluxe edition (DATASPELET) så jag undrar om någon har "penga fusket" alltså knapparna man trycker in för att få massa pengar?:angel:
 
Sv: Sims

ctrl + skift + c

sen skriv "rosebud a"

enter

sen tar du upp fuskrutan igen och skriver "!;!;!;!;!;!;!;!;!;!" så långt du orkar :angel: och enter igen :D
 
Sv: Sims

det var typ 4 år sedan jag spelade det.. men kommer bara ihåg att man skulle skriva rosenbud!;!;!;!;!;!;!;!;!!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!!;!;!;!;!;!;!;!;! osv... fast jag kan ha fel!
 
Sv: Sims

Efter att du har gjort en massa !; så askriv några bokstäver på måfå i fuskrutan och tryck enter så kommer det bara bli mer och mer pengar tills det har blivit 999 999 999 för då går det inge mer:idea:
 
Sv: Sims

Får man så mycket pengar har jag för mig att det ö.h.t aldrig ändras sedan. Hur mycket man än gör av med. Å andra sidan så är det inte särskilt roligt att spela då.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 975
Senast: Mabuse
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
409
Senast: Fideli
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 326
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 795
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp