Singstar - PS2 eller PS3

Sv: Singstar - PS2 eller PS3

Underbara spel du nämner!!!:bow: little big planet är roligast att spela med någon eller några fler:)

KL
har inte provat singstar till ps3:an ännu men det kommer väl:p

till ps2:an finns ju dansspel och dansmattor, det är ganska kul det med, men det borde nog finnas till ps3:an oxå.

ska du endast spela singstar och inget annat tycker jag att ps3 är för dyrt, men om du vill spela mer spel så ska du definitivt satsa på ps3!
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

jo dom spelen spelar pojken med, men jag föredrar typ plattformsspel, så jag hoppas att det kommer ut lite fler såna spel även om det varit lite torka på det på sistone:cry:
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

Nu ska jag köpa Singstar till Playstation 2. Älskar Kareoke :laugh: Barnen kommer inte få se sitt Playstation ;)
Tur att dom får Nintendo Wii i julklapp :)

Vill också ha singstar, men vill inte köpa PS eftersom vi har ett WII.
Finns det inget liknande "sång-spel" till Wii?
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

Du kan ju köpa ett ps3 som synkar med ps2-spelen så har du löst det problemet (tror det är 40 gigarn som kan det). Min kompis har så, det är jättebra. Singstar är bättre på ps3, och dessutom kan du köpa låtar via internet istället för att behöva köpa massor av skivor där hälften av låtarna är skit. Mickarna funkar till båda konsolerna.
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

Nej det är inte 40 G.

Det är 60 G som är bakåtkompatibel. Den tillverkas inte längre, utan kan köpas beg, och kostar då cirka 5000-8000. En beg 60G kostar alltså mer än en splitterny 80G.

80G innehåller dessutom nyare komponenter.

:)
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

Aha är det så :) Vet bara att en kompis har den..
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

kl:

Själv är jag sjukligt sugen på LIPS, verkar vara sjukt fräscha trådlösa mikrofoner till det, rörelsekänsliga o allt, ås man kan showa lite och plocka puspoäng :D plus att man itne kan stå och nynna, utan måste faktiskt sjunga fraserna :D

lips_narrowweb__300x410,0.jpg
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

ja det verkar intressant. läste nåt om att man kan lägga in sina egna låtar, men att man då måste ha egen text. men hur funkar det? då kan man ju inte se om man sjunger rätt?
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

Köpte jag igår till min x-box 360...=) Ångrar mig inte!! Ska få igång live också så jag kan ladda ner låtar från internet=)
 
Sv: Singstar - PS2 eller PS3

KL

Men är inte ps3 sjukt mycket dyrare än ps2? Det skiljer ju ett antal tusenlappar i alla fall... :cool:

Jag är väldigt sugen på att skaffa ps2 (enbart för singstars skull) och man kan ju faktist få en konsoll för under tusingen. Visst, det ligger en poäng i att man kan ladda ner egna låtar till ps3, men funkar det bra?

Man kanske borde vänta till efter jul, då lär man kunna göra ordentliga fynd!
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 154
Senast: Habina
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 879
Senast: Snowball
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 985
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp