Bukefalos 28 år!

ska man söka?

gunhild

Trådstartare
För exakt två veckor sen fick jag en rejäl förkylning som övergick i influensa. Var dålig med feber under mån-tis, jobbade sen med hosta, halsont och snorig näsa. Var även svullen i halsmandlarna. Efter en vecka fick jag feber igen lör-sön som gick över på måndagen. Då hade jag rejält ont i halsen och hade fullt med slem i halsen. I går fick jag feber igen och sitter nu med feber och halsont. Vaknade upp i morse med väldigt ont under skulderbladen liksom. Under hela två veckors perioden har det svidit ordentligt i halsen vid minsta ansträngning (typ gå en väldigt lugn promenad) Är detta ngt man bör söka för eller är det bara att bita ihop och vänta ut det? Börjar bli rejält trött på febern ffa :wtf:
 
Sv: ska man söka?

Jag skulle ringt och frågat. Däremot skulle jag inte bokat tid direkt utan ringt och frågat vad de tycker först.
 
Sv: ska man söka?

Ringde dit nu precis (tänkte inte på att de fanns) och det blir vårdcentral imorgon så får vi se vad de säger...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 891
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Hej! Jag började känna mig konstig i halsen under söndag kväll, sedan måndag vaknade jag med väldigt ont i halsen. Tisdag fortsatt ont...
2
Svar
25
· Visningar
2 627
Hästvård Vill inleda med att säga att jag såklart har kontakt med veterinär men vi väntar på provsvar. Undrar mest om någon varit med om något...
2
Svar
26
· Visningar
3 463
Senast: Capybara
·
Kropp & Själ Den 24/12 vaknade jag och mådde inte alls bra. Hade haft en vecka med lite halsont och snor i näsan, som en vanlig förkylning. Sen...
Svar
16
· Visningar
1 265
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp