Ska Ultuna öppna igen??

Z

Znozan

Som akut alltså??? Fick höra det av någon som hört det av någon osv. :crazy:
Någon som vet något er???
Det vore ju kalas!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bump:
 
Japp! De har redan gjort det, from den 10:e November. Öppet mellan 8-22, sen hänvisas man till andra nattöppna kliniker! :bump: :bump:
 
HALLELULJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bow:
Om man nu kan utrycka det så, men det är så jag känner!!!! :D
 
Men BARA på remiss. Du kan alltså inte åka in kl 21 för din häst är akut sjuk UTAN remiss från veterinär på fältet.

Tyvärr hjälper inte jouren mig direkt, upptäcker jag kl 20 att det inte står rätt till så hinner jag inte in innan 22. Enda fördelen är att om de blir akut sjuka på dagen och kommer in så kan de få stå kvar. Det tackar vi för.
 
Det är påväg åt rätt håll i alla fall!!! Det dröjer nog inte länge förän dom har som dom hade förut!!!! Vi får hålla tummarna!

Men det känns ändå som en liten trygghet att de har öppnat igen. Min egen erfarenhet är att det alltid händer något på morgonen eller under dagen. Så än så länge har jag haft tur! :bow:
 
Det känns riktigt bra! Framför allt nu när man har ett hlb som haft det tufft med hälsan.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 802
Senast: ako
·
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 496
Senast: Morces
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 622
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
482
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp