Bukefalos 28 år!

Undrar om det kommer någon beräkning eller ihopklipp på alla gånger som någon svensk tävlande sagt ordet: inspirerande.
Vet inte om jag ska gilla eller avsky det men används som förklaring till mycket tycker jag, ett väldigt flexibelt ord visst ;):angel::rofl::yuck:
 
Och särskilt mot Sverige. Det kommer vara en hel del ledsna Finnar idag. Jag håller iofs med kommentatorerna att Calle ändå varit starkast men det borde inte varit på det här sättet.
 

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
496
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 323
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 988
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp