Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder HS 130? Alltså som står efter backhoppning. (Nej, jag har aldrig kollat på backhoppning.)
Kalla på tredje hade känts som säkrare för medalj. Antagligen har väl landslagsledningen bra koll på var Ebba står och det känns som att de chansar i ett naivt hopp om guld. Risken är ju att medaljen missas helt, om Ebba skulle tappa och Stina inte har nån superform. Spännande lag men jag hade velat att de tog ut det säkraste för medalj snarare än chansa just nu.Blir tydligen Haag-Kalla-Andersson-Nilsson.
Hoppas vi inte tappar så mycket på 3dje sträckan och att Kalla kanske kan ge lite försprång på 2:a. Hade gärna haft Kalla på 3dje för att jaga ikapp eventuella luckor.
Ingen medalj idag då.
På VM?!Kommer Britta Nordgren starta på lördag??
Kommer Britta Nordgren starta på lördag??
Jag skulle verkligen unna Niskanen ett guld efter krocken i sprintstafetten!
Nja, inte förvånad när det gäller Niskanen.En finne går på knock i 15 km klassiskt i Lathis efter att ha trillat i loppet innan. Nåja. Om det inte vore för att Iversen så uppenbart klantade sig i sprinten hade jag varit misstänksam som tusan.
En finne går på knock i 15 km klassiskt i Lathis efter att ha trillat i loppet innan. Nåja. Om det inte vore för att Iversen så uppenbart klantade sig i sprinten hade jag varit misstänksam som tusan.
Nja, inte förvånad när det gäller Niskanen.