Ja, såg att hon vann tjejvasan. Tänkte om hon då skulle till VM.På VM?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, såg att hon vann tjejvasan. Tänkte om hon då skulle till VM.På VM?!
Jag känner mig ganska övertygad om att finländarna har vänt ut och in på sig själva för att se till att det där inte händer igen, framför allt inte på ett hemma-VM![]()
Jag blev mer skeptisk av Kristas dubbeljakt i så fall. Men sen presterade hon ju mer normalt på 10 K.Jag är inte jätteförvånad heller. Därmed inte sagt att jag inte är lite misstänksam, och inte bara mot Finland.
Jag blev mer skeptisk av Kristas dubbeljakt i så fall. Men sen presterade hon ju mer normalt på 10 K.
Nej, hon har inte åkt i landslaget på länge och är inte uttagen. Dessutom går 30 km i fritt.Ja, såg att hon vann tjejvasan. Tänkte om hon då skulle till VM.
Nej, hon har inte åkt i landslaget på länge och är inte uttagen. Dessutom går 30 km i fritt.
Ja, alltså gå med Bjørgen i frittJag har tänkt tanken även där.
Det är jag också rätt så säker på. Jag tror inte heller att Niskanen är dopad, MEN... Jag är ruggigt långsint och inte helt rationell alla gånger när det gäller doping. I det här fallet får han tyvärr klä skott för andras synder. Men bara mycket lite.![]()
Alltså Blomman snackar om fin svensk laginsats. Bästa svensk över en minut efter. Nä, inte bra.
Är du kompis med gubbarna som sitter i kommentarsfältet på SVT Sports facebook och har hetsjakt på norrmännen efter astmamedicin-historien?
Jag har absolut ingenting till övers för doping men föredrar att tro gott om alla tills motsatsen har bevisats. (Å andra sidan sa jag direkt att Mühlegg var dopad när han krossade Elofsson, men då blev pappa sur på mig och sa att man inte skulle säga så)
Bara 52 s...Men bättre jämfört med skiathlonloppet. Och jämför man med Sundby istället så är det inte så farligt långt efter.
Ja, definitivt en god medaljchans! Om inte Calle ska ta sista och bli nedspurtad...Men hur ser det ut inför herrstafett nu då? Norge antar jag lär vara med i topp. Finland? Ryssland? Har Sverige chans på medalj?
Jag blir rätt trött på Pops försök att misstänkliggöra Ustiugov som aldrig (?) åkt dit för doping, när Sundby faktiskt varit avstängd. Men astmahistorien börjar bli lite uttjatad.
Bara 52 s...
Britta Norgren tillhör inte skidlandslaget utan kör bara långloppJa, såg att hon vann tjejvasan. Tänkte om hon då skulle till VM.
Och ja, är också rätt trött på astmahistorien. Nu har de kommit fram till att allt har skötts enligt reglerna, då får alla acceptera det. Sundby är ju en annan femma, även om jag hoppas och tror att det faktiskt var bara ett misstag. Sundby har väl diagnosticerad astma?