Haha neej! Det skulle ju presenteras 10 min efter målgång så jag satt bara och väntade på det!
Typiskt liksom, alla VM medaljer tas av damerna men naturligtvis var herrarnas uttagning viktigare än damernas silver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha neej! Det skulle ju presenteras 10 min efter målgång så jag satt bara och väntade på det!
Typiskt liksom, alla VM medaljer tas av damerna men naturligtvis var herrarnas uttagning viktigare än damernas silver![]()
Men det skulle ju ha avslöjats imorse och sen blev pressträffen inställd för att de ville hålla på laget, vi hade ju fått vänta hela dagen
. Dock blev det ju som förväntat.
Ebba kommer bli rolig att följa framöver. Jag har varit lite orolig över återväxten i svensklägret men superEbba lugnar mig lite.
Tjoho, silver!!!
Har precis kollat ikapp, det var ju rätt svajigt på de två första sträckorna men sen kom EbbaKul också att Stina fick revansch!
Nä, killarna har inte en chans idag. Medaljörer gissar jag blir Ryssland, Norge och Finland i den ordningen. Ustiougov känns lite för stark och frågan är om ens Norge kan matcha honom på sistasträckan. Och Finland har varit starka nu i sitt hemma-VM och Niskanen har varit jättebra. Tror inte att resten av det finska laget kan matcha Ryssland och Norge. Är det nån som har sett vilka åkare de tre nationerna ställer upp med?
Sant.Huu, det här blir svårt... Men stafett är alltid spännande!
Ojdå Hellner!
Jag sa ingethoppas han inte bränner slut på sig nu utan orkar hela vägen.