Skriva av sig

Kommer säkert sluta med att jag raderar.
Men ändå skönt att skriva av sig i stunden.

Det har inte gått bra, alls :( :( men jag har valt att vara ärlig och berättat åt kollegan jag jobbar närmast, samt 4 vänner.
Dock inte om alla återfall, dom har varit många.

På tisdag ska jag på studiebesök på öppenvården, kolla hur dom jobbar, vad det kostar osv.
De har iallafall 12 stegs programmet.

Ska sammanställa en liten lista med frågor jag har tänker jag :)

Funderar även på om jag kanske har nån diagnos? Väldigt mycket på bipolär stämmer in.

Känner inte direkt att jag mår dåligt, jag är extremt stressad över att vovven börjar bli gammal bara 💔
Annars dricker jag för att jag just älskar ruset.

Pladder pladder.
 

Tror väl mest det är en (o)vana att jag vill dricka när jag är ensam. Egentligen är jag ju väldigt trött och vill bara sova :D

Heh. Klart jag blev sugen. Och bad en kompis köpa ut 2 tetror.
Mådde SKIT på lördagen, min kropp gick i strejk totalt.
Hade vin kvar, men hällde ut det på morgonen.

Har sagt åt min kompis att hur mycket jag än bönar och ber så får han inte köpa ut åt mig 😊
 
Heh. Klart jag blev sugen. Och bad en kompis köpa ut 2 tetror.
Mådde SKIT på lördagen, min kropp gick i strejk totalt.
Hade vin kvar, men hällde ut det på morgonen.

Har sagt åt min kompis att hur mycket jag än bönar och ber så får han inte köpa ut åt mig 😊
Det här kan vara superkänsligt men jag måste fråga.

Hur mår hunden då du mår så dåligt? Då du är så full? Kan du försöka ta hjälp av tanken på Totte? Att vara med honom och fokusera på honom helt nykter medan du har honom kvar. Märker du om han börjar må dåligt medan du är full?

Jag menar verkligen inget illa utan jag tänker att det kan vara något att fundera på.
 
Det här kan vara superkänsligt men jag måste fråga.

Hur mår hunden då du mår så dåligt? Då du är så full? Kan du försöka ta hjälp av tanken på Totte? Att vara med honom och fokusera på honom helt nykter medan du har honom kvar. Märker du om han börjar må dåligt medan du är full?

Jag menar verkligen inget illa utan jag tänker att det kan vara något att fundera på.

Förstår absolut vad du menar! Och jag har verkligen försökt tänka den tanken.
Han verkar inte må dåligt vad jag kan se, utan sover mest på kvällarna som vanligt...

Jag vill ju vara närvarande osv nu hans sista tid i livet, så ska tänka ännu mer på det.

Blir inte pruttfull varje gång, utan jag har fått hög toleransnivå... men min kropp gillar det ju uppenbarligen inte 🙃
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 403
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 812
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 164
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp