Skriva mitt liv, ärligt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lördag idag. Överlevde gårdagen med några skråmor på halsen och många hemska minnen.
Och jag tänker att alltså, någonstans måste det väl gå att lassa av dethär bagaget som är alldeles för tungt för att kunna uppfostra barn på ett vettigt sätt kånkandes på.
Planen är att skriva här i dagbok när det finns möjlighet. Reda ut saker och ting, så livet kan gå vidare. Försöka få vardagen att fungera, och att en sån dag som igår inte ska hända igen. Att kunna få leva bland människor som den jag är, med allt som hänt.
 

Lördag idag. Överlevde gårdagen med några skråmor på halsen och många hemska minnen.
Och jag tänker att alltså, någonstans måste det väl gå att lassa av dethär bagaget som är alldeles för tungt för att kunna uppfostra barn på ett vettigt sätt kånkandes på.
Planen är att skriva här i dagbok när det finns möjlighet. Reda ut saker och ting, så livet kan gå vidare. Försöka få vardagen att fungera, och att en sån dag som igår inte ska hända igen. Att kunna få leva bland människor som den jag är, med allt som hänt.


Är det din man som är så otäck? Du måste försöka få hjälp att ta dig och barnen därifrån. Jag blir mörkrädd av dina inlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 967
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 515
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 880
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp