Skulle du vilja ha din häst här?

Sv: Skulle du vilja ha din häst här?

nej, kanske inte men det här var en riktig pigg ponny och som man helst inte sätter sig och rider ut på utan sadel, när den har vilat nån dag. Hellre en "förstörd" paddock än en skadad häst/ryttare. Men visst, självklart ska man inte skylla på nån annan än sig själv om hästen är överpigg, men jag tycker ändå att det ska finnas någonstans där hästarna kan få springa av sig lite.
 
Sv: Skulle du vilja ha din häst här?

Fast man rider väl inte ut på en ponny UTAN sadel om man uppenbarligen inte klarar av den????!!

Springa av sig kan de ju göra i hagen.
Klarar man inet av hästen trots daglig utevistelse ska man nog skaffa en lugnare ponny.
Har man inte tillgång till daglig utevistelse kanske man ska flytta ponnyn.
 
Sv: Skulle du vilja ha din häst här?

Aldrig i livet! Mina hästar går ute så länge som möjligt i stora hagar med många kompisar, annat skulle aldrig falla mig in!
 
Sv: Skulle du vilja ha din häst här?

Fast man rider väl inte ut på en ponny UTAN sadel om man uppenbarligen inte klarar av den????!!

Springa av sig kan de ju göra i hagen.
Klarar man inet av hästen trots daglig utevistelse ska man nog skaffa en lugnare ponny.
Har man inte tillgång till daglig utevistelse kanske man ska flytta ponnyn.

hon skrev väl att hästen hade skav av sadeln? :confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 599
Senast: bobbbo
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 073
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 968
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 369
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp