Sluta snusa/röka

På måndag åker jag till spanien i drygt 2.5 vecka, då ska jag sluta snusa...
Har provat förut och klarade då nästan en månad utan, sen började jag igen av nån konstig anledning!

Vill sluta för att det är dyrt och för att mitt tandkött inte ser så fint ut :(

Uppdatering! Hade med mig en snusdosa när vi flög ner hit. Den är nu slut sen 2 veckor tillbaka.
Jag är konstant hungrig, sover dåligt och humöret är som en berg och dalbana :D
 
@pepp heja!

Jag körde snusfritt tre dagar förra veckan, kände ingen abstinens alls men sen lördag + söndag hade jag viktiga möten/event så då blev det 'the real deal' sen körde jag nikotin o tobaksfritt igen på måndag. ABSTINENSEN FRÅN HELVETET hälsade på. Det är så obehagligt att konstant vara vrålförbannad på absolut ingenting, man bara är det. Så på tisdag kvällen efter att jag i princip blev explosionsfärdig utav folks blotta existens åkte jag o köpte en dosa innan jag hade ihjäl någon :D får låsa in mig själv tror jag, jag som annars aldrig (aldrig) är arg ;) folk blir så förvånade när det helt plötsligt finns temperament.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 860
Senast: Snurrfian
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 638
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag har inga problem att sluta snusa (gjort det många gånger), det svåra för mig är att inte börja igen. Ofta i kombination att det t...
2
Svar
29
· Visningar
2 592
Senast: ExtraW
·
Skola & Jobb Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :) Dock är jag också anställd, och...
Svar
10
· Visningar
1 536
Senast: Lightzone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp