Bukefalos 28 år!

Smalt träns?

B

**BORTTAGEN**

Jag letar efter ett smalt träns till min arab.
Men det verkar rätt omöjligt, iallafall om man snackar runt 500-600kr.
Funderade på ett RedLine träns, nån som vet hur lädret är? Fast det är inte så smalt, 1,5cm sidostycken :smirk:
Sen finns det ett Chetak som är mkt smalt, men jag har själv en martingal från chetak och det är värsta skitlädret så jag vet inte om jag vågar...

Nån annan med ett bra tips på smalt träns?
Eller nån som har ett RedLine eller Chetak Calinka som kan ge råd?
:bump:
 
Jag har RL Racing på min häst, är ganska smalt. Sen har jag ett från Windsor som är väldigt smalt. Chetak är väl inte världens bästa kvalite, men min martingal har iaf hållit bra.
Annars kan du ju köpa ett rundsytt träns??
 
Jag funderar på det rundsydda, smala på Hööks. Min häst har också ett väldigt ädelt huvud, tror det skulle vara snyggt på henne!
 
Racing var det jag funderade på... :love:
Känns bättre att lägga ut lite mer pengar och få mer för det också.
Hööks rundsydda är snyggt, min syrra har det till sin arab men jag vill inte ha vävribbtyglar och har ej hittat några rundsydda tyglar med gummi
 

Liknande trådar

Träning Jag behöver spåna lite hur mkt man kan träna en häst som är 6 år, jag tar historien från början. Jag fick hem henne för ungefär ett år...
2
Svar
23
· Visningar
2 645
Hästmänniskan Hur ska man kunna gå vidare i sitt hästeri när man är fattig? Jag känner hela tiden att jag kört fast, jag försöker hela tiden att tänka...
2
Svar
35
· Visningar
2 850
N
Träning Jag har ett stort problem ! Jag har ett 10 årigt varmblod som jag haft i snart 3 år. Han har varit westernriden ett år innan jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 323
Senast: incognito
·
Ridning Ska ta min historia lite kort. Ända sedan jag var liten så drömde jag om att rida svår hoppning. När jag skulle börja gymnasiet...
2
Svar
21
· Visningar
2 257
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Börja rida
  • Hovelände
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp