Bukefalos 28 år!

Snabba på förkylning?

Bada bastu! Släng på eukalyptusolja på aggregatet. Finns få saker som är så effektiva. Den höga temperaturen hjälper febern att bekämpa diverse bakterier samtidigt som ångan och eukalyptusen gör att det släpper i luftvägarna och hosta blir bättre.

Passa bara så du inte har för varmt och svimmar av det istället.
Haha jag har faktiskt suttit här och konstaterat att när andras drömmar är att resa runt jorden, skaffa bra karriärer, volontärarbeta, skapa fred på jorden osv så vill jag ha en egen ångbastu :D Tyvärr har jag inte tillgång till någon bastu, men jag brukar sätta mig i badrummet och spola varmvatten så jag får ett litet ångbad iaf. Just det är en klassiker här hemma, har gjort samma sak de senaste 10+ åren för att lösa upp slem på rosslande råttor :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Behöver lite tipps om hur jag ska bli fri från detta. Har varit förkyld med hög snor tillverkning i flera veckor tror 4 veckor nu, har...
Svar
15
· Visningar
718
Senast: Lobelia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 144
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 866
Senast: sweet_extraa
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
3 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp