Söka jobb

matildadahlgren

Trådstartare
Hej! Jag håller på att leta jobb. Framförallt ett helgjobb men kanske också efter skolan ibland. Helst skulle jag ju såklart vilja jobba med hästar, men det kan ju vara ganska svårt med tanke på att jag går i skolan på dagarna. Funderade på om man kunde typ hjälpa privatpersoner med sina hästar, alltså någon typ av hästskötare, om ni förstår hur jag menar.
Jag undrar om det är någon som har något förslag på ett jobb en 16 åring som går i ettan på ett ridgymnasium skulle kunna jobba med? Som sagt helst med hästar, men det kan ju bli lite svårt.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
823
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hej jag är en 30 årig kvinna som har svårt att få jobb jag söker allt möjligt och går nästan aldrig vidare i rekryteringsprocessen för...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 158
Senast: Masqueradee
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 691
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 625
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp