Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En del säger swemesterJag gör väl som vanligt, dvs "hemester". Har man djur, och trivs otroligt bra i sitt hem, så är det ingen större uppoffring....![]()
Vi brukar ochså cykla och det gör vi på Öland när vi är därHar hyrt häst på stället där jag rider några veckor och kommer förövrigt tillbringa den mesta delen hemma som jag brukar på sommaren. Åker aldrig utomlands på sommaren utan på vintern så ingen skillnad där för mig. Går det inte att åka i Sverige så blir det utflykter i närområdet. Älskar också att cykla och det ser jag ingen risk med.
Min arbetsgivare betalar ut en extra ersättning om man flyttar sin semester från sommarmånaderna till september så det har jag gjort.
Jag sökte min ursprungliga semester utefter resplan till t.ex. Grekland samt titta på OS. Räknar med att inte kunna resa i sommar och OS är flyttat till nästa år så då kan jag lika gärna flytta semestern
Sen hoppas jag kunna resa någonstans i vinter, t.ex. Mexiko eller dylikt.
Vintersemester vill man ju ha utomlands på nått varmt ställe. Mexiko låter trevligt. Blir det gamla OS staden dåMin arbetsgivare betalar ut en extra ersättning om man flyttar sin semester från sommarmånaderna till september så det har jag gjort.
Jag sökte min ursprungliga semester utefter resplan till t.ex. Grekland samt titta på OS. Räknar med att inte kunna resa i sommar och OS är flyttat till nästa år så då kan jag lika gärna flytta semestern
Sen hoppas jag kunna resa någonstans i vinter, t.ex. Mexiko eller dylikt.
Vintersemester vill man ju ha utomlands på nått varmt ställe. Mexiko låter trevligt. Blir det gamla OS staden då
Jag blir glad om jag vågar gå till Ica
Nä, men det blir bara hemma. Hoppas kunna träffa släkten men vi får se.
Jag går till ICA flera ggr i veckan och det är inga problemJag blir glad om jag vågar gå till Ica
Nä, men det blir bara hemma. Hoppas kunna träffa släkten men vi får se.