Sommarföräldrar 2018 del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har en rätt gnällig period här. Vet inte riktigt vad som felas, det är det värsta. Och så sover han lite mer än vanligt också. Såklart är han glad däremellan, men ja, nåt är galet.
Idag började han gråta när han skulle få gröt, fick amma istället och då gick gråten över. Verkar vara mycket närhet som krävs just nu.
Blev 7 månader okorrigerad i fredags.
Tänder på väg?

Imorgon ska jag på HLR-kurs. Då ska mormor natta :nailbiting: det går säkert bra.
 
Vi lade just högsta budet på ett hus (såldes typ som på aktion med budgivning) dock var det tydligen lite för lågt så de skall fundera på saken :crazy:
 
En dag med mormor (sonens mormor alltså) på Ikea idag. Hade sonen i bärsele och han var fascinerad över hur stor världen tycks vara :D. När vi åt fick han smaka lite fisk och potatismos också, inte det bästa men ok sa han.
Sista stunden innan vi gick till kassan somnade han, han är rätt trött fortfarande och lär nog vara hela kvällen.
 
En dag med mormor (sonens mormor alltså) på Ikea idag. Hade sonen i bärsele och han var fascinerad över hur stor världen tycks vara :D. När vi åt fick han smaka lite fisk och potatismos också, inte det bästa men ok sa han.
Sista stunden innan vi gick till kassan somnade han, han är rätt trött fortfarande och lär nog vara hela kvällen.

Låter som ni haft en bra dag! Vad härligt 😃

Här skötte sig lille K fantastiskt på förmiddagens träningspass. Därefter hämtade vi tapeter till vad som ska bli hans rum. Ska bli roligt att få rummet färdigt och att såväl kläder som saker kan förvaras bättre. Även om en del saker även fortsättningsvis kommer bo på bottenvåningen där vi spenderar mest vaken tid.
Och imorogon är babysim. 😃
 
Senast ändrad:
Att skriva ihop ett CV med en 5månaders och en 3åring tog två kvällar O_o. Mestadels stående med en mammagris på armen. Hoppas nu att jag blir kallad till intervju och att de kan vänta lite med att anställa tills jag har möjlighet att börja.

Förutom mammigheten är hon i en så himla go ålder nu. Klarar att sitta själv korta stunder och är så nyfiken på allt. Precis allt ska in i munnen och smakas på och mat är jättespännande :love:
 
Alltså, nån mer som fått större fötter efter graviditeten? :nailbiting: Nog för att fötterna var svullna under graviditeten men nu över två månader sedan sonen föddes så klämmer typ alla mina skor :cautious: har gått på 1,5 timmas promenad idag med mina vanliga löparskor och jag har skav både på tår och häl... ska man behöva köpa en helt ny skogarderob :banghead:
 
Alltså, nån mer som fått större fötter efter graviditeten? :nailbiting: Nog för att fötterna var svullna under graviditeten men nu över två månader sedan sonen föddes så klämmer typ alla mina skor :cautious: har gått på 1,5 timmas promenad idag med mina vanliga löparskor och jag har skav både på tår och häl... ska man behöva köpa en helt ny skogarderob :banghead:

Tillhör ju inte tråden, men sen jag fick mitt första barn har mina fötter gått från strl 40 till 42 :meh:.
 
Alltså, nån mer som fått större fötter efter graviditeten? :nailbiting: Nog för att fötterna var svullna under graviditeten men nu över två månader sedan sonen föddes så klämmer typ alla mina skor :cautious: har gått på 1,5 timmas promenad idag med mina vanliga löparskor och jag har skav både på tår och häl... ska man behöva köpa en helt ny skogarderob :banghead:

Fullt normalt med en till två storlekar större fötter. Det har nästan alla jah känner upplevt.

Vet inte varför, men de verkar tryckas ut på något sätt.
 
Fullt normalt med en till två storlekar större fötter. Det har nästan alla jah känner upplevt.

Vet inte varför, men de verkar tryckas ut på något sätt.
Tillhör ju inte tråden, men sen jag fick mitt första barn har mina fötter gått från strl 40 till 42 :meh:.

Sedär ja! Då är det inte bara inbillning då :p fasiken så opraktiskt. Jag som har så många skor :laugh: dagens i-landsproblem men ändå :arghh:
 
Alltså, nån mer som fått större fötter efter graviditeten? :nailbiting: Nog för att fötterna var svullna under graviditeten men nu över två månader sedan sonen föddes så klämmer typ alla mina skor :cautious: har gått på 1,5 timmas promenad idag med mina vanliga löparskor och jag har skav både på tår och häl... ska man behöva köpa en helt ny skogarderob :banghead:
Jag förväntade mig att fötterna skulle bli större för det här jag hört flera som gått upp ett par storlekar. Men det tycker jag faktiskt inte att de blivit..
 
Alltså, nån mer som fått större fötter efter graviditeten? :nailbiting: Nog för att fötterna var svullna under graviditeten men nu över två månader sedan sonen föddes så klämmer typ alla mina skor :cautious: har gått på 1,5 timmas promenad idag med mina vanliga löparskor och jag har skav både på tår och häl... ska man behöva köpa en helt ny skogarderob :banghead:

Fötterna är normala. Däremot borde jag köpa ny garderob då jag tappat 5 extra kg. Har inte ett par byxor som hålls uppe (att man dessutom har en massa extra hud hjälper inte heller)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 881
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 327
Senast: Sirap
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 751
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp