De som röstade.För att hänga med i resonemanget - är det de som röstade på spelare som inte får fler röster på sig som du tänker att det kan dölja sig en ulv i - eller de som blev röstade på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De som röstade.För att hänga med i resonemanget - är det de som röstade på spelare som inte får fler röster på sig som du tänker att det kan dölja sig en ulv i - eller de som blev röstade på?
Då tänker vi i samma banor. Jag vågar inte lägga undan elo, för Habina var ju bevisligen god men jag funderar nog mer över Sryoqwe och Kila faktiskt. Hmm. Ska kika igenom lite mer.De som röstade.![]()
Sorry, det var mitt felLa till tiden på Habinas röst då perfektionisten i mig störde sig på att hennes var den enda utan tid.
DL 1 21:30
15:05 flyingchange röstar på bollen__
17:40 Blacksmithfarm röstar på Habina
18:55 cirkus röstar på Hedinn
19:07 Elo röstar på Sryoqwe
19:25 Kilauea röstar på cirkus
19:43 Hedinn röstar på Blacksmithfarm
19:44 Artline röstar på Elo
19.55 qitis röstar på LenaH
19:56 Sryoqwe röstar på Artline
20:17 LenaH röstar på flyingchange
20:38 Blacksmithfarm ändrar röst till Hedinn
20:50 Artline ändrar röst till LenaH
20:56 bollen__ röstar på Elo
21:13 qitis ändrar röst till bollen__
21:16 Habina röstar på Elo
21.28 Bollen ändrar röst till hedinn
21.30 qitis ändrar igen till LenaH
Hedinn nattvakt
Habina partimedlem/bybo
Jag har precis konstaterat samma. Skönt med lite skrivet när man ska läsa igenom, men så svårt när det blir så lite att gå på.Har läst igenom röstmotiveringar nu, men utöver det jag redan tagit upp så hittade jag inte några mer som stack ut som annat än förstadagsteorier (som de ju var).
Så jag hoppas att fler som ännu inte skrivit idag dyker upp snart och bidrar med lite tankar.![]()
Q är ju som hon själv skriver ofta misstänkt och visst blir det också lätt så att antingen åker hon lätt ut för att man tycker hon är så skum eller så liksom lägger man det åt sidan och hon kan köra på ganska länge. Jag tycker absolut att hon var skum igår men har också börjat fundera om det var någon slags strategi från hennes sida?Förstår mig inte på Qitis ändringar fram och tillbaka. Kan vara en typisk engagerad Qitis, men kan mycket väl vara ett ludet Q också. Och min tankeförmåga är för tillfället begränsad, så det här är det märkligaste jag hittar.
Sryoqwe röstar på Qitis
Jag fattar bara inte vilken roll man har för att vilja väcka mer uppmärksamhet än vanligt?Q är ju som hon själv skriver ofta misstänkt och visst blir det också lätt så att antingen åker hon lätt ut för att man tycker hon är så skum eller så liksom lägger man det åt sidan och hon kan köra på ganska länge. Jag tycker absolut att hon var skum igår men har också börjat fundera om det var någon slags strategi från hennes sida?
Jag vill se mer av Q innan jag placerar henne någonstans, Q brukar ju gräva och vända och vrida på saker och det kan ju verkligen behövas idag![]()
Ja, jag håller med dig. Det känns inte bra DL1. Men också vad har hon att tjäna på att bete sig sådär som ulv? Jag vet fasen inte......Jag fattar bara inte vilken roll man har för att vilja väcka mer uppmärksamhet än vanligt?
Dessutom kändes det mest som nåt spel för gallerierna att byta röst till dig (med åtminstone en hyfsat seriös teori för DL1) och sen hålla på och hetsa dig för att i slutsekunden ändå byta tillbaka till mig med en skitteori som kom in alldeles för sent.
Tråkig spelstil tycker jag faktiskt, det är en sak om man har nån info eller vill provocera fram nåt senare i leken men i DL1?!
Kan ju bara svara för mig själv. Men jag röstaändrade för att ge mig själv bättre chans att vara kvar då det i det läget bara var en massa enkelröster. Jag vet min roll men ingen annans.Jag trodde jag skulle åka igår. Men så blev det inte. Många ändrade röster åt höger och vänster. Q, Bollen, Artline och BSF ändrar sig. Varför? Sitter de i lyan ihop och skrattar gott åt förvirringen hos oss andra?
Cirkus, BSF och bollen blir mer misstänkta iom röständringarna till Hedinn. Kan vara oskyldigt, men kan också vara hårigt!
Artline är också extra hårig, röstade på mig! Så gör man bara inte! Tur för henom att den blev ändrad...
Qs ändringar känns... extra håriga. Först röstar hon på LenaH, sen på bollen för att sedan byta till LenaH igen? Kan det ha varit en vink åt bollen? I så fall kanske LenaH är god och Q ville vinka åt bollen, men rösta på en god?
Rädda Elo utan att själv lägga rösten som räddar henne? Om de skulle sitta i lyan tilsammans, vilket jag inte vet vad jag tror om riktigt än...Ja, jag håller med dig. Det känns inte bra DL1. Men också vad har hon att tjäna på att bete sig sådär som ulv? Jag vet fasen inte......
Va?Bollen la först en röst på mig, sedan byttes denna, med mycket kort tid kvar till DL till Hedinn (god). Visst hade bollen haft två röster på sig, och hade kunnat göra det för att rädda sig själv, men Qs ändrade röst kom ju långt tidigare och ändrade bollens 2 röster till 1. Hårigt.
Därför:
Elo röstar på bollen_
Jag kan absolut köpa att du tycker att det är hårigt att jag röstade på dig, men varför det är hårigt att försöka rädda sig själv förstår jag faktiskt inte. Tyvärr är du fel ute idag, jag får väl se till att försöka göra bättre ifrån mig så jag kan övertyga dig om det.Bollen la först en röst på mig, sedan byttes denna, med mycket kort tid kvar till DL till Hedinn (god). Visst hade bollen haft två röster på sig, och hade kunnat göra det för att rädda sig själv, men Qs ändrade röst kom ju långt tidigare och ändrade bollens 2 röster till 1. Hårigt.
Därför:
Elo röstar på bollen_