DL 2 21:30
19:49 Sryoqwe röstar på Qitis
20:40 Elo röstar på bollen__
Qitis 1
bollen__ 1
19:49 Sryoqwe röstar på Qitis
20:40 Elo röstar på bollen__
Qitis 1
bollen__ 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag röstade ju på Elo pga denna teori och nu vet vi att Habina var god men, det visste vi inte dåSryoqwe verkar väldigt snabb på att hänga på Habinas tal. Kan det vara en ulv som fjäskar lite väl med en kollega, kanske?
Därför:
Elo röstar på Sryoqwe
Elo skulle ju kunna vara ond om jag tänker mig in i Artlines teori, vi vet ju att Habina var god men vi vet inte om Sryoqwe,Artline röstar på elo
För att hon inte vill att Sryoqwe ska lära sig saker. Om elo är ond så är det kanske möjligt att hon vet att Sryoqwe eller att Habina är ond.
Jag håller ju med om att jag inte vet vars jag har Art, alls. Och det här känns ju som en typisk DL1 röst. Jag tänker att både art och q ändå är relativt "lätta" att hitta teorier om, då de spelar så skumt även när de är goda. Tacksamt för en ulv tänker jag.Många intressanta tal.
Cirkus vill ha solidaritet. Ulvarna bör ju ha mest av det, iallafall i nuläget. Skulle kunna vara en tjuv som vill hitta sina kollegor och få solidaritet i lyan? Eller en god som bara vill att allt är frid och fröjd, svårt att säga nu. Dock anmärkningsvärt.
Artline vill ha borgmästare och träd. Borgmästare behöver ha en grupp för att ha sin roll. Ulvarna har också en grupp. Och ulvar lever mig veterligen i skogen, alltså är träd högst relevant för dem. Nej, det här är nog faktiskt mest suspekt.
Sryoqwe röstar på Artline
Fast det här förstår jag inte heller. Varför skulle en ulv fjäska för en annan ulv? Om något borde det väl vara tvärtom, som i alibiröster?
Finns väl iofs ingen som vet om allas godhet eller avsaknad av sådan? Så goda känner inte till någon än, och hos de onda finns det en dold. Så jag vet inte varför Elo skulle peka ut någon, varken som ond eller god? Håller med om att det är lite ludet att vara emot utbildning (framförallt i en valrörelse), men förstår inte vad meningen skulle vara oberoende av sida?
Förstår mig inte på Qitis ändringar fram och tillbaka. Kan vara en typisk engagerad Qitis, men kan mycket väl vara ett ludet Q också. Och min tankeförmåga är för tillfället begränsad, så det här är det märkligaste jag hittar.
Sryoqwe röstar på Qitis
Jag förstår allt om att vilja rädda sig själv osv -det fanns dock flera som hade en röst på sig. Ser att du valde så för att hon röstade på dig -men undrar om du tänker lite annorlunda nu efter att Hedinn åkte och visade sig vara god ?Tja, nog för att det finns många att lotta mellan om ingen får mer än en röst. Men nörnjag nu är en av de som fått en röst så vill jag nog ändå ändra min för att göra oddsen bättre.
Jag vet min roll men ingen annans.
Därför
Blacksmithfarm ändrar röst till Hedinn
För att rädda mig själv och gon röstade på mog och har själv en röst.
Hur skulle det kunna vinkas? Som jag tolkar rollistan så känner inte de onda till varandra (utom ulvarna). Så frågan är om du är god som tänker fel (brukar ju vara min uppgiftJag trodde jag skulle åka igår. Men så blev det inte. Många ändrade röster åt höger och vänster. Q, Bollen, Artline och BSF ändrar sig. Varför? Sitter de i lyan ihop och skrattar gott åt förvirringen hos oss andra?
Cirkus, BSF och bollen blir mer misstänkta iom röständringarna till Hedinn. Kan vara oskyldigt, men kan också vara hårigt!
Artline är också extra hårig, röstade på mig! Så gör man bara inte! Tur för henom att den blev ändrad...
Qs ändringar känns... extra håriga. Först röstar hon på LenaH, sen på bollen för att sedan byta till LenaH igen? Kan det ha varit en vink åt bollen? I så fall kanske LenaH är god och Q ville vinka åt bollen, men rösta på en god?
Självklart så är det lätt i efterhand att säga att jag borde ha röstat på någon annan. Med facit är allt lättare liksom.Jag förstår allt om att vilja rädda sig själv osv -det fanns dock flera som hade en röst på sig. Ser att du valde så för att hon röstade på dig -men undrar om du tänker lite annorlunda nu efter att Hedinn åkte och visade sig vara god ?
Det var flera som inte hade röstat än när du ändrade så det kändes lite tidigt för en räddning när det fortfarande bara var en röst på alla -är min tanke?
Nä, jag har aldrig sagt att den tråkiga spelstilen ligger i att ändra röster (det vore väl mer än skenheligt från min sidaJag hann och se precis innan jag postade detta att LenaH tyckte det var en tråkig spelstil att ändra röster (men kanske främst att hetsa att ändra röst -men det kom väl faktiskt efter dl ? Mina funderingar över det ? )
Jag finner det konstigt att drottningen av att ändra röster anför det som en tråkig spelstil dock.
Jag förståe hur du tänker , men det går lite stick i stäv med hur du brukar spela med att ändra röster och inte vilja låta lotten avgöra om det bara är uddaröster osv.Fast hur tänker du här?
Den som naturligtvis är mest benägen att röständra nu är ju jag eftersom jag nu står på två röster och vem är det då som försöker flusha ut viktiga roller?
Edit: Det får mig ju att tycka du är skummast hittills men jag blir då bakbunden att rösta på @Hedinn ?
Edit2: Det känns som en ond som spelar ut två potentiellt goda mot varandra.![]()
Det där citatet är för sakens skull från innan vi visste att Hedinn var god. Det kan ju bara ulvar veta naturligtvis och jag visste inte alls men jag hade ungefär noll känsla av Hedinn och det var den enda jag kunde ändra till.Jag förståe hur du tänker , men det går lite stick i stäv med hur du brukar spela med att ändra röster och inte vilja låta lotten avgöra om det bara är uddaröster osv.
Jag är inte säker på om det gör dig som ulv dock. Bara att jag noterade förändringen i spelstil.
Kanske då faktiskt mer som ficktjuv ?
Eller så är du god men ändrade spelstil ?
Jag vete sjutton vad jag tror. Men något där med att du skulle i så fall behövt ändra till Hedinn (som vi bevisligen vet var god ?) känns lite konstig för mig iaf.
Gjorde även igår därav jag ändrade tillbaka min röst till dig faktiskt även om jag inte hann få allt på pränt pga tidsbrist
Med det sagt så jag jag vet inget av vilka ovanstående alternativ som är sant.
Det är typ 33,33 % chans på varje alternativ. Och du kan som sagt vara god med ändrad spelstil
Nåja. Förstår vad du menar.Nä, jag har aldrig sagt att den tråkiga spelstilen ligger i att ändra röster (det vore väl mer än skenheligt från min sida) utan just att hetsa @bollen__ på det sätt jag upplevde att du gjorde för att sen ändra tillbaka utan vettig (din motivering var iaf inte vettig eller matnyttig) anledning. Det var det jag tyckte mest verkade som ett spel för gallerierna.
JAg var antagligen också extra känslig iom att jag upplevde att @Artline gjorde lite detsamma med mig - försökte pressa mig att röständra men jag ville inte ändra till Heddan för jag hade typ noll att komma med där.
Sen har sagda boll en poäng i att varför skulle en ulv osv men åas osv igen. Det är ju också ett sätt att flyga under radarn - att spela galen för det skulle en ulv aldrig göra och i ditt fall höjer ju sällan nån på ögonbrynen när du gör saker som inte står i manualen sas.
Jag hade ingen tanke på att du skulle rösta på Hedinn. Den tanken slog mig inte. Jag trodde snarare att du skulle ändra till mig eller någon av de andra.Nä, jag har aldrig sagt att den tråkiga spelstilen ligger i att ändra röster (det vore väl mer än skenheligt från min sida) utan just att hetsa @bollen__ på det sätt jag upplevde att du gjorde för att sen ändra tillbaka utan vettig (din motivering var iaf inte vettig eller matnyttig) anledning. Det var det jag tyckte mest verkade som ett spel för gallerierna.
JAg var antagligen också extra känslig iom att jag upplevde att @Artline gjorde lite detsamma med mig - försökte pressa mig att röständra men jag ville inte ändra till Heddan för jag hade typ noll att komma med där.
Sen har sagda boll en poäng i att varför skulle en ulv osv men åas osv igen. Det är ju också ett sätt att flyga under radarn - att spela galen för det skulle en ulv aldrig göra och i ditt fall höjer ju sällan nån på ögonbrynen när du gör saker som inte står i manualen sas.
Hur såg jag till det menar du ?Det där citatet är för sakens skull från innan vi visste att Hedinn var god. Det kan ju bara ulvar veta naturligtvis och jag visste inte alls men jag hade ungefär noll känsla av Hedinn och det var den enda jag kunde ändra till.
Du var ju ändå den som såg till att Hedinn till slut lynchades - visste du kanske att hon var god?
Genom att hetsa @bollen__Hur såg jag till det menar du ?
![]()
Det var liksom den enda jag kunde ändra till iom att hon också fått två röster.Jag hade ingen tanke på att du skulle rösta på Hedinn. Den tanken slog mig inte. Jag trodde snarare att du skulle ändra till mig eller någon av de andra.