Jag tycker ju såklart att det är jättemisstänkt att Elo röstar på mig - men jag vet också att det är en naturlig reaktion när man får en röst på sig. Om jag behöver ändra röst för att försöka ändra mig själv kommer jag eventuellt att göra det såklart, man vet ju bara sin egen roll.
Men jag har funderat lite och jag vet inte riktigt men:
Jag röstade ju på Elo pga denna teori och nu vet vi att Habina var god men, det visste vi inte då
Elo skulle ju kunna vara ond om jag tänker mig in i Artlines teori, vi vet ju att Habina var god men vi vet inte om Sryoqwe,
Jag håller ju med om att jag inte vet vars jag har Art, alls. Och det här känns ju som en typisk DL1 röst. Jag tänker att både art och q ändå är relativt "lätta" att hitta teorier om, då de spelar så skumt även när de är goda. Tacksamt för en ulv tänker jag.
Idag röstas det tidigt och det är pga IRL vilket jag naturligtvis köper. Men jag är inte så jävla övertygad om att Q är ond. Jag säger inte att hon är god - för jag vet helt enkelt inte, men jag tänker att eftersom Q var rätt skum igår så är det ändå tacksamt som ulv att rösta här?
Jag tycker nog att Sryoqwe lagt två lätta röster (inte för att jag kastar några stenar i glashuset här nu

) men jag tror nog ulvarna tänker att det kommer röstas på Q idag då många funderar på henne efter igår. Så varför inte vara först ut om man inte har ork för leken och det inte hänt så himla mycket än.
Jag tänker att verkar det ludet så är det ludet? Elo var kanske inte så fel ute, hade bara fel på Habina. Eller så är det Artline som har rätt men också lite fel, vad vet jag. Det får bli såhär.
bollen__ röstar på Sryoqwe