Spliternytt Horsewaretäcke som läcker vid baken!

Trocadero_lover

Trådstartare
Jag fick mitt Horseware turnout 200 (blått med röda kanter)
fick det i onsdags. han har haft på sig det i 3dagar och idag när jag tog av täcket var det fuktigt vid baken där sömmarna är, man kan ju förstå att det läcker om det är gammalt men nytt? :confused:

Om han ska ha det när det regnar då kommer det väl inte att hålla tät för det heller?!
Det har snöat idag, ganska blött snö men kan det va så att det läcker pga. det??? har mejlat equinet ang. detta.
 
I till exempel höökskatalogen så står det att man inte kan förvänta att ett andastäcke håller tätt om det kommer blötsnö på det..... :smirk:
 
BYT....så ska det INTE vara!!
Ring dom i stället...det gjorde jag...å vi löste mitt "problem" direkt!!
 

Liknande trådar

Utrustning Har sedan 2 år tilbaks varit ägare av Horseware Rambo XL täcken, & liners till. Efter haft Shires bästa täcken i många år så är jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 651
Senast: Pudlan
·
Utrustning Min transport måste ta in vatten någonstans, men hur sjutton kommer man på VAR? Har fått problem med röta vid kanterna (mot väggen)...
Svar
7
· Visningar
4 334
Utrustning För en månad sen ungefär sålde jag ett täcke på Tradera. Täcket var ett knappt år gammalt. Det märket och modellen är en av mina STORA...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 166
Senast: bigganl
·
L
Utrustning I går fick lillpållen ta på sig sitt sprillans nya regntäcke från exlusiv horsewear (695 kr). Det satt perfekt och kändes verkligen bra...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 773
Senast: Domaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp