Stall utan golvbrunn?

Många bäckar små. Det har gjorts omfattande forskning på hästgårdar i Sverige som säger något annat än det du påstår. Regelverket likaså.
Jag känner till den forskningen och den motsäger inte alls det jag påstår. Konstigt vore det väl annars för det jag skrev är en självklarhet. Jag tror du läser in något annat i det jag skrev än vad det faktiskt står.
 
Jag känner till den forskningen och den motsäger inte alls det jag påstår. Konstigt vore det väl annars för det jag skrev är en självklarhet. Jag tror du läser in något annat i det jag skrev än vad det faktiskt står.
Jo, jag läste in något annat än vad som faktiskt var skrivet, helt sant. Jag är lite rädd för att fler än jag läste samma som jag.
 
Ett tips är att läsa inlägget igen och om det finns ett citat med är mitt inlägg ett svar på ett tidigare inlägg och då får du gå tillbaka och läsa det inlägget också. Gör du så klarnar det nog skall du se.

Trevligt 👌

Nej faktiskt inte vad det är du förespråkar ang att hälla /sprida lite allmänt men ”beroende på” osv 👍
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Är lite nyfiken vad ni som står i kollektivstall betalar och vad ni får i det priset. Sen undrar jag vad ni skulle tänka er att...
2
Svar
33
· Visningar
3 491
Senast: iNHALE
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 139
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Hej, vi har precis köpt en gård med stall utanför stan. En tidigare ägare till gården har haft två hästar, nuvarande ägare som vi köper...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: Grizelda
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp