Star trailer

Sv: Star trailer

om ni måste veta så... 70' (då fick jag ett bra pris av ÅF)
 
Sv: Star trailer

Vi har en Star Diamant, x-bred, med frontlurlastning och sadelkammare.
Vi är helnöjda. Köpte en demovagn så det vi inte fick var öppningsbara fönster. Vagnen är en 2003 så det är lite retligt...samtidigt gav vi så mycket mindre att där är råd att byta det ena till öppningsbart. (svårare på luckan till fronturlastingen.)

En kompis sålde precis sin -98 den gick snabbt. = lätta att sälja i
2:a hand.
 
Sv: Star trailer

hej vi har en startrailer diamant 03 den är lite bredare än safiren vi har en silvergrå den är fin .Känner en som har en blå men den har blivit jätteful i lacken av solen så jag rekomenderar inte blå men visst den är fin hoppas du hittar vad du vill ha
 
Sv: Star trailer

Grattis! Verkar som ett bra köp! :) :bump:
Hoppas du blir nöjd med din kärra och nej jag är inte alls avundsjuk :angel: :mad: ;)

Vet flera som har Star trailer vid ridskolan (privatryttarna alltså ;) ) typ fler än hälften,
alla verkar nöjda :)
 
Sv: Star trailer

tack tack jag hoppas oxå det va ett bra köp o att jag blir nöjd!
bilder kommer, jag lovar :)
 
Sv: Star trailer

hittade den där reklamtidningen från eurohorse (scandinavium) o där va ju en bild på "nya" star. de såg lite annorlunda ut, lite "flashigare" som nån skrev. vet dock inte om de är snyggare, men man vänjer väl sig. inte så mkt man kan göra åt det ;)
det stod Thule star diamant (på denna då), o sen va det nån grej/målat vid plastskärmarna ovanför hjulen.
 
Sv: Star trailer

Hej!
Har du någon bild på din star? Jag har nyligen blivit frälst i en star safir ;) som många andra verkar vara.. :smirk:
 
Sv: Star trailer

Oj har denna tråden dykt upp igen :)
Visst kan du få se en bild, tyvärr är detta den enda bilden jag har o den är väldigt mörk o dålig.
Jag kan ta lite nya kort om du vill så ser du lite tydligare.

2028638.jpg
 
Sv: Star trailer

Jag gillar de lite mindre släpen, de är stadigare (kör även med stor bil). Om jag köpte från Thule (som alla de heter nu) så skulle jag som sagt köpa någon av de mindre modellerna, ponnyn gillar dem och jag gillar dem.

BE är hemskt fiffigt. Ska höja totalvikten på mitt släp till maximala 1600kg och då kan jag lasta 900kg i släpet.
 
Sv: Star trailer

Ja det kan du göra ;) kul o se!

Fin den va, körde nyligen själv ett grått och som du funderade på innan ang färgen tycker jag du valde rätt, man vet inte om den blåa bleknar av och den vita blir bara så smutsig :smirk:
 
Sv: Star trailer

Kan ju säga att jag ångrar varken färgvalet eller att jag tog sadelkammare/skåp! Jag är lite rädd för att de blå släpen bleknar efter några år, de vita har ju "alla" o blir lätt smutsiga. Grått är perfekt, ljust men smutsen syns inte LIKA tydligt :D
Sadelskåpet är oxå perfekt, okej det är inte stort, men det räcker gott o väl när man bara ska in till ridhuset o rida med bara en häst (som i mitt fall).

Nu har jag varit ute o tagit lite nya bilder! De här blev lite ljusare (det va rätt mörkt ute när jag tog förra bilden!)
Det här släpet är ju "normalbrett", jag tycker dock det ser mkt smalare ut på bilden än vad jag upplever att det är i verkligheten. Jag tycker väl inte man kanske ska/kan lasta 2 halvblod i det, men absolut 2 ponnysar!

Snett framifrån:
6251378.jpg

Från sidan:
6252796.jpg

Inifrån:
6251695.jpg

Sadelskåpet:
6251876.jpg

Måste göra lite reklam oxå juhe: :D
6252266.jpg
 
Sv: Star trailer

Man tackar o bockar, blir ju inte mindre frälst nu ju ;)
förstår att du är nöjd!
 

Liknande trådar

Utrustning Går emot strömmen lite och ska byta till ett äldre släp... Har en hel del pengar bundna i mitt släp och nu när jag byggt ridbana hemma...
Svar
8
· Visningar
1 370
Äldre Har ni upplevt att ni blivit blåsta på en bilverkstad? I samband med service eller reparationer? Har precis varit med om det här för...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 658
Senast: Myzan87
·
Utrustning Ja, nu är det dags. Dragbilen med stort D ska inhandlas. Efter år av runtåkande med våran fullständigt värdelösa Volvo V70 -04 så ska...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 862
Senast: Larka
·
Utrustning Har sedan 2 år tilbaks varit ägare av Horseware Rambo XL täcken, & liners till. Efter haft Shires bästa täcken i många år så är jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 646
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp