Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev väl lottning mellan tre nu?!Ber om ursäkt, det var jag som råkade göra så att det blev lottning![]()
Inte meningen, hade fullt sjå att få till mitt röstinlägg och hade inte koll på ställningen...
![]()
Inget att be om ursäkt för, men din ovilja att ändra till Emma är intressant.Ber om ursäkt, det var jag som råkade göra så att det blev lottning![]()
Inte meningen, hade fullt sjå att få till mitt röstinlägg och hade inte koll på ställningen...
![]()
Ja, det blev detDet blev väl lottning mellan tre nu?!
Jag tycker allt stämmer om Dentaku är ulv och zass får, men även EmmaN och Paddan stämmer som onda. Och så många onda lär det inte finnas. Och så Snurris som jag har noll koll på.
Min känsla stämde alltsåUPPDATERING
Gerhard visar sitt rätta jag. Det enda han bryr sig om är pengar. Eller rättare sagt: sina egna pengar. Och det är ju som de säger på reklamen - plötsligt händer det! Han vinner storvinsten på lotto! Och med så mycket pengar så behöver han inte arbeta en timme till i sitt liv. Så lämnar han helt enkelt stationen åt sitt öde.
Gerhard spelades av EmmaN som var svart får
NattDL 09:00
Inget att be om ursäkt för, men din ovilja att ändra till Emma är intressant.
Vad har jag gjort nu då?Fattade ni inte att jag var dold siare?
edit: insåg just att någon kanske tror mig och nej, jag skämtar ju big time nu när jag hade en massa tid avsatt för leken. @Klara !!
Hm... Om det är alternativen, så tror jag mer på dentaku och Zassoo än EmmaN och Paddington. Men så har jag ju fått för mig att jag luskat ut Paddingtons roll också...
Snurrfian får man ha noll koll på, så länge man i alla fall tror att hon är lite god.Eller ja, jag vill i alla fall tro det.
*känner mig ute på lite hal is med alla mina optimistiska tankar om motspelare*
Okej @Niyama förklara nu för en förvirrad liten fiskbulle. Hur kan svarta fåret EmmaN göra paddington till ulv?
Fortfarande mätt?Vad har jag gjort nu då?![]()
NäääPaddington?! Har du lurat mig?![]()
![]()