Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Jag tycker allt stämmer om Dentaku är ulv och zass får, men även EmmaN och Paddan stämmer som onda. Och så många onda lär det inte finnas. Och så Snurris som jag har noll koll på.

UPPDATERING

Gerhard visar sitt rätta jag. Det enda han bryr sig om är pengar. Eller rättare sagt: sina egna pengar. Och det är ju som de säger på reklamen - plötsligt händer det! Han vinner storvinsten på lotto! Och med så mycket pengar så behöver han inte arbeta en timme till i sitt liv. Så lämnar han helt enkelt stationen åt sitt öde.

Gerhard spelades av EmmaN som var svart får

NattDL 09:00

Jag tycker allt stämmer om Dentaku är ulv och zass får, men även EmmaN och Paddan stämmer som onda. Och så många onda lär det inte finnas. Och så Snurris som jag har noll koll på.

Hm... Om det är alternativen, så tror jag mer på dentaku och Zassoo än EmmaN och Paddington. Men så har jag ju fått för mig att jag luskat ut Paddingtons roll också... :nailbiting:

Snurrfian får man ha noll koll på, så länge man i alla fall tror att hon är lite god. :love: Eller ja, jag vill i alla fall tro det. O_o *känner mig ute på lite hal is med alla mina optimistiska tankar om motspelare*

UPPDATERING

Gerhard visar sitt rätta jag. Det enda han bryr sig om är pengar. Eller rättare sagt: sina egna pengar. Och det är ju som de säger på reklamen - plötsligt händer det! Han vinner storvinsten på lotto! Och med så mycket pengar så behöver han inte arbeta en timme till i sitt liv. Så lämnar han helt enkelt stationen åt sitt öde.

Gerhard spelades av EmmaN som var svart får

NattDL 09:00
Min känsla stämde alltså :)

Asså?! Va? Svart får? :rofl: Jag som inte ville rösta på Zassoo för att jag inte ville få ut fåret... Men då får jag tänka om. Paddington?! Har du lurat mig? :cautious: :nailbiting:

Hm... Om det är alternativen, så tror jag mer på dentaku och Zassoo än EmmaN och Paddington. Men så har jag ju fått för mig att jag luskat ut Paddingtons roll också... :nailbiting:

Snurrfian får man ha noll koll på, så länge man i alla fall tror att hon är lite god. :love: Eller ja, jag vill i alla fall tro det. O_o *känner mig ute på lite hal is med alla mina optimistiska tankar om motspelare*

Jag tyckte jag hade luskat ut flera roller, men så var LenaH tvilling och då stämde ingenting :arghh: Men nu vågar jag tro på att du och Paddan är goda. Tror jag.

:confused: Nu fattar jag absolut noll? Eller är det så att @Habina har blåst mig hela vägen? Eller hur försökte EmmaN kommunicera med lyan? Eller gjorde hon helt enkelt inte det? :banghead: Det här måste jag fundera lite på :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka