Störiga saker vi stör oss på - del 9

Jag stör mig på, att fina sportjackor, typ jackor för vandring, uteliv, i dammodell alltid har insvängd midja. Jag vill ha raka jackor som sitter löst och ledigt, inte figursytt!!! Bläh!
 
Jag stör mig på, att fina sportjackor, typ jackor för vandring, uteliv, i dammodell alltid har insvängd midja. Jag vill ha raka jackor som sitter löst och ledigt, inte figursytt!!! Bläh!
Titta på Dobsom. Älskar deras kläder :love: Figursydda i den bemärkelsen att de inte hänger som en säck utan sitter snyggt men inte figursydda i den bemärkelsen att man inte kan röra sig för det kan man göra precis som man vill :)
 
Att min tv guide tror sig vara smart numera :cautious: Om jag vill spela in någonting så kanske jag faktiskt vill spela in det när det går i repris för att det inte ska krocka med en annan inspelning men nu får jag inte välja utan den ska prompt spela in vid första tillfället :meh: och då kan jag inte titta på vilken kanal jag vill
Detta har den börjat med nyligen Oförskämt kan jag få bestämma här tack ;)
 
Hink som kommenterar VM hoppningen. Inte Lotta den andra Hon är en katastrof förstör allt :banghead: Tittade utan ljud tills jag kom på att jag kunde slå på radion
 
Introducera honom för ättika med någon droppe "god lukt"! (Typ olja med en lukt du gillar, luktar extremt svagt, bara fräscht. ) Förstår inte hur folk använder stinkande, miljöfarliga sköljmedel frivilligt :cautious:
Vi har använt luktfritt sköljmedel länge men nu tycker hon (;)) inte att kläderna luktar gott och tvättade med sitt äckelmedel ikväll :wtf: som tur är bara sina kläder men det stinker i hela huset tycker jag!! Hon känner självklart ingenting :meh:
 
Vi har använt luktfritt sköljmedel länge men nu tycker hon (;)) inte att kläderna luktar gott och tvättade med sitt äckelmedel ikväll :wtf: som tur är bara sina kläder men det stinker i hela huset tycker jag!! Hon känner självklart ingenting :meh:
Städerska i simhallen (av sammanhanget framgår att hon nyss börjat där) "De här miljövänliga medlen KÄNNER man inte det blir rent av, vi måste be om annat. Det är så trevligt när det LUKTAR rent."

Anser du att du har städat så det BLIVIT rent eller inte. Var inte det målet? :banghead:
Hur luktar RENT? Som konstgjorda tillsatser? :confused:

På väggen två meter bort hänger skyltar om att via hänsyn och inte använda parafymerade produkter :meh:
(var i somras så någon har nog tvingat dem att använda dem att använda det hopplösa miljö- och allergivänliga alternativet ändå, för det är fortfarande trevligt i omklädningsrummen)
 
Introducera honom för ättika med någon droppe "god lukt"! (Typ olja med en lukt du gillar, luktar extremt svagt, bara fräscht. ) Förstår inte hur folk använder stinkande, miljöfarliga sköljmedel frivilligt :cautious:

Det är iofs inte helt frivilligt men jag kan ge en anledning till att använda sköljmedel.
I våras köpte jag nya jobbskor vilket i sig är ett jäkla projekt :banghead:
Skorna var jättebra tills jag upptäckte att jag fick extremt många stötar av precis allt: handtag, kortläsarna på dörrarna, de intagna m.m.
Vi snackar alltså hundratals stötar varje dag. (Normalt för mig är att få några stötar per dag samt extra när de intagna envisas med fleecetröjor och vid visitation glömmer hålla i dörrhandtaget.)

Helt ohållbart i mina ögon så jag blev tvungen att för första gången i mitt liv köpa sköljmedel. Jag är glad att det funkade eftersom nya jobbskor inte växer på träd men helst hade jag sluppit sköljmedel :)
 
Det är iofs inte helt frivilligt men jag kan ge en anledning till att använda sköljmedel.
I våras köpte jag nya jobbskor vilket i sig är ett jäkla projekt :banghead:
Skorna var jättebra tills jag upptäckte att jag fick extremt många stötar av precis allt: handtag, kortläsarna på dörrarna, de intagna m.m.
Vi snackar alltså hundratals stötar varje dag. (Normalt för mig är att få några stötar per dag samt extra när de intagna envisas med fleecetröjor och vid visitation glömmer hålla i dörrhandtaget.)

Helt ohållbart i mina ögon så jag blev tvungen att för första gången i mitt liv köpa sköljmedel. Jag är glad att det funkade eftersom nya jobbskor inte växer på träd men helst hade jag sluppit sköljmedel :)
Har du provat använda ättika? Jag har för mig att det också tar bort statisk elektricitet :)
 
Strömavbrott :arghh: har såklart inte laddat mobilen inatt, har kläder som måste tvättas eftersom jag ska packa, plugg inför prov, hungrig och värsta av allt INGET KAFFE :cry:
 
Städerska i simhallen (av sammanhanget framgår att hon nyss börjat där) "De här miljövänliga medlen KÄNNER man inte det blir rent av, vi måste be om annat. Det är så trevligt när det LUKTAR rent."

Anser du att du har städat så det BLIVIT rent eller inte. Var inte det målet? :banghead:
Hur luktar RENT? Som konstgjorda tillsatser? :confused:

På väggen två meter bort hänger skyltar om att via hänsyn och inte använda parafymerade produkter :meh:
(var i somras så någon har nog tvingat dem att använda dem att använda det hopplösa miljö- och allergivänliga alternativet ändå, för det är fortfarande trevligt i omklädningsrummen)
Helt otroligt :banghead:
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 041
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 379
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp