Tackat ja och skrivit på till det ena nu. Känns väldigt spännande och kul. Och väldigt nervöst. Nu ska jag bara säga upp mig också. 
Skulle ni ta närmsta chef eller HR? Eller båda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Närmsta chef.Tackat ja och skrivit på till det ena nu. Känns väldigt spännande och kul. Och väldigt nervöst. Nu ska jag bara säga upp mig också.
Vi säger också upp oss hos närmsta chefTackat ja och skrivit på till det ena nu. Känns väldigt spännande och kul. Och väldigt nervöst. Nu ska jag bara säga upp mig också.
Hos oss ska närmaste chef skriva under innan det går till HR för att hanteras administrativt.Tackat ja och skrivit på till det ena nu. Känns väldigt spännande och kul. Och väldigt nervöst. Nu ska jag bara säga upp mig också.
Åhhh! Håller tummarna stenhårt.Intervju om en halvtimmeKänner mig sådär förberedd, måste chilla och inte stirra mig blind på att halva intervjun sker på engelska. Jag kan engelska! Eller?
![]()
Åhhh! Håller tummarna stenhårt.
Klart att du kan engelska! Det kommer gå superbra!
Ja det är lätt att glömma att bara det är en bedrift i sig. Jag vet att jag väldigt lätt glömmer det.Tack! Det gick okej tycker jag. Fyra kallade av 122 sökande, så det får man vara nöjd med!
Vården? De brukar ju söka till hemtjänst och boende. Vet inte var du bor förvisso.Söker sommarjobb eftersom jag studerar, men det är hopplöst. Jag får inte tag i någontingFår knappt ens ett svar.
Jag skulle kanske kunna få jobb där, jag är trots allt utbildad uska och har jobbat på både boende och i hemtjänst. Men det är något jag verkligen inte vill jobba mer inom, dessutom klarar min rygg inte av det. Men visst det är bättre än ingetVården? De brukar ju söka till hemtjänst och boende. Vet inte var du bor förvisso

Hur var känslan där och då? En tjänst jag var på intervju för i vintras någon gång dröjde 1-2 månader innan de ville ha intervju #2. Jag var helt övertygad om att det skulle bli nej. Sen bangade jag den ändå av olika anledningar. Körde på is i magen-tricket och fick en som var geografiskt bättre och ser bättre ut på CV.20 dagar sedan min teamsintervju angående jobbet jag VERKLIGEN vill ha. Känns inte lovande![]()