Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du var på intervju så absolut. Om man har varit på intervju och de inte ringer så ringer jag alltid upp och hör lite. Jag tycker verkligen att det tillhör allmänt hyffs att åtminstone ringa när man har varit på intervju.Heja dig!
Jag fick tillbaka ett "tack för din ansökan.. kontakta mig vid frågor" så funderar på att kontakta och fråga vad som saknades typ. Eller vet delar men kanske kan få något matnyttigt![]()
Kom inte till intervjuOm du var på intervju så absolut. Om man har varit på intervju och de inte ringer så ringer jag alltid upp och hör lite. Jag tycker verkligen att det tillhör allmänt hyffs att åtminstone ringa när man har varit på intervju.
men det blir man ju inte mätt påGrattis! Gud så härligt!TROTS ett ansökningsbrev som andas 1900-tal i utformningen, några missar i min performance vid urvalsintervjun samt att jag har passerat 50 och inte längre räknas som attraktiv på arbetsmarknaden, så FICK JAG JOBBET!!!
Wow - undrens tid är helt enkelt inte förbi!
(speciellt med tanke på att yrket jag jobbar inom har runt 200-300 sökande till varje tjänst)
Oj så spännande tid jag har framför mig nu!![]()
Grattis! Jättekul att höra!TROTS ett ansökningsbrev som andas 1900-tal i utformningen, några missar i min performance vid urvalsintervjun samt att jag har passerat 50 och inte längre räknas som attraktiv på arbetsmarknaden, så FICK JAG JOBBET!!!
(speciellt med tanke på att yrket jag jobbar inom har runt 200-300 sökande till varje tjänst)
Grattis!TROTS ett ansökningsbrev som andas 1900-tal i utformningen, några missar i min performance vid urvalsintervjun samt att jag har passerat 50 och inte längre räknas som attraktiv på arbetsmarknaden, så FICK JAG JOBBET!!!
Galet att boka så kort inpå!!!Jag har blivit kallad till en gruppintervju imorgon, ungefär hundra mil bort. Är det fullständigt orimligt att be om att få lite bättre framförhållning? Jag försöker lösa det här nu men hittar inga möjligheter alls till att ta mig dit i tid, ens om jag flyger. Ska nog fråga om jag antingen kan få en senare tid eller en digital sådan, och om inte får jag tacka nej...
Skulle tro att de svarat på ansökningar löpande och satt dessa tider sedan länge, bara det att jag såg annonsen idag, samma dag som den löpte ut. Så hade jag sökt för tre veckor sedan hade jag förmodligen fått samma tidsalternativ, men längre framförhållning, men nu blir det verkligen väldigt kort inpå. Har mailat dem och bett om att få en tid digitalt eller längre fram, så får hoppas att de går med på det.Galet att boka så kort inpå!!!
Hur gick det för dig?Jag har blivit kallad till en gruppintervju imorgon, ungefär hundra mil bort. Är det fullständigt orimligt att be om att få lite bättre framförhållning? Jag försöker lösa det här nu men hittar inga möjligheter alls till att ta mig dit i tid, ens om jag flyger. Ska nog fråga om jag antingen kan få en senare tid eller en digital sådan, och om inte får jag tacka nej...
Har inte hört något från dem, men det bekymrar mig inte mycket. Har skickat in några andra ansökningar till jobb jag hellre hade tagit, en igår och hittils en idag. Har faktiskt lite hopp om något av dessa och imponeras av hur många jobb det finns i den traktenHur gick det för dig?
En intervju denna vecka är flyttad till nästa vecka pga sjukdom, och så damp det ner en intervju till nästa vecka.
Ont om intervjutillfällen får jag i varje fall inte.