Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också sett dom där schabraket, så snygga!Var på Hööks idag och köpte en remontnosgrimma, vill kunna variera lite mer i markarbetet än bara använda aachen. Hittade ett dressyrschabrak som jag verkligen gillade
Det ska vi ha när vi tävlar.
Visa bifogad fil 168337
Tvättade svans på min med riktigt tjock svans igår. Hade slut på schampo och nödköpte barnängen glansschampo och balsam igår. Varför har jag inte använt balsam förut på hästarna?? Vilken skillnad det gjorde! Men du använder säkert redan nåt sånt! Jag är bara så glad över resultatetJag har äntligen shoppat ny pälsglans, det går åt en del till meter-man och trädstamstjock svans. Hade en från Rohde hemma som var fruktansvärd, allt blev sticky som om hästen tåt igenom spindelväv. Men nu har jag Cowboy magic hemma igen, det är nog min absoluta favorit utöver Effol.
Någon gång har jag gjort det när man orkar hela procedurenTvättade svans på min med riktigt tjock svans igår. Hade slut på schampo och nödköpte barnängen glansschampo och balsam igår. Varför har jag inte använt balsam förut på hästarna?? Vilken skillnad det gjorde! Men du använder säkert redan nåt sånt! Jag är bara så glad över resultatet![]()
Använder också (billigt) balsam när jag tvättar och håller med om att det gör stor skillnad!Tvättade svans på min med riktigt tjock svans igår. Hade slut på schampo och nödköpte barnängen glansschampo och balsam igår. Varför har jag inte använt balsam förut på hästarna?? Vilken skillnad det gjorde! Men du använder säkert redan nåt sånt! Jag är bara så glad över resultatet![]()
Vet inte varför jag skrev billigt och bra dubbelt uppNågon gång har jag gjort det när man orkar hela procedurenBilligt och bra tips är att köpa tjärschampoo från Lidl när det är finska veckor. Billigt och bra, extra bonus att insekter inte gillar doften.
Det har jag också börjat göra! Stor skillnad!Tvättade svans på min med riktigt tjock svans igår. Hade slut på schampo och nödköpte barnängen glansschampo och balsam igår. Varför har jag inte använt balsam förut på hästarna?? Vilken skillnad det gjorde! Men du använder säkert redan nåt sånt! Jag är bara så glad över resultatet![]()
Det har jag också börjat göra! Stor skillnad!
Jag är lite lat så jag kör en egen variant av allt-i-ett. Blandar schampo, balsam och babyolja i en hink med vatten som jag tvättar hästen med. Blir rent, glansigt och mjukt direkt![]()