Stora shoppingtråden IIII

Bukefalos 30 år!

Köpte ridbyxor, strumpor och ridhandskar på Maya Delorez rea idag. Och många flaskor US när Hööks hade 100:- rabatt per femhundring för ett tag sedan, vilket gällde även på redan nedsatta varor, så det blev riktigt "billigt" 😅.

Köpte två flaskor US på Hööks som hade lite rabatt på dem om man är medlem. :up:
Det är en sån grej som jag alltid brukar köpa på Gekås. 299 flaskan (946 ml) är svårslaget.

Jag bor inte tillräckligt nära för att det ska vara värt att åka dit enbart för US och jag vet att majoriteten bor ännu längre ifrån. Men bra pris :)

Det är en sån grej som jag alltid brukar köpa på Gekås. 299 flaskan (946 ml) är svårslaget.

Jag bor inte tillräckligt nära för att det ska vara värt att åka dit enbart för US och jag vet att majoriteten bor ännu längre ifrån. Men bra pris :)
Jo, jag har också gjort det tidigare :) men nu har jag ingen resa inplanerad innan sommaren och jag tänkte inte på det i vintras när jag var där 🤥

Äntligen kom täcket jag köpte begagnat för drygt tre veckor sedan. DHL verkar ha tagit semester redan…
Ett amigo hybrid flugtäcke. Bomullstyg längst upp på rygg och hals och nät på sidorna.
Tänker att det kan bli ett bra komplement till valackens rambo hoody när det är dagar med färre insekter.
Det sitter riktigt bra, är i nyskick och hur glad blir man inte av såna små gulliga lappar med i paketet 🥰
Har även köpt en Rambo flughuva till valacken, begagnad men oanvänd, som borde komma om ett par dagar.
Tanten är inne på typ 5:e året på sina rambohuvor. Valacken slaktar sina varje säsong… 😫

IMG_1289.webp

Efter att ha sålt lite på Vinted hade jag innestående saldo och kunde köpa ett Amigo Aussie till Katt! Så nöjd att det vsr gamla modellen med classicspännena! Dessutom superfint skick för 600:-🤩. Älskar dom täckena, lätta, luftiga och skyddar bra! En utbildningshäst hsr ett Amigo camofly men det är tungt, halsen kasar ner och ömtåligt..

Önskar verkligen att de där pannbanden fanns som svängda. Stig passar verkligen inte i raka pannband, han ser bara ännu mer tjockskallig ut då 😅

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Bukig importerad unghäst (ej mask)???
  • Dressyrsnackis 21

Omröstningar

Tillbaka