Att utbildning inte lönar sig![]()
Beror på vilken utbildning...
Mvh har högre lön nu, med utbildning på gymnasienivå än tidigare så jag hade 5,5års högskolestudier i ryggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att utbildning inte lönar sig![]()
På mitt jobb kan du få högre lön utan gymnasieutbildning, jämfört med oss som har universitetsutbildning.Beror på vilken utbildning...
Mvh har högre lön nu, med utbildning på gymnasienivå än tidigare så jag hade 5,5års högskolestudier i ryggen
i den kommunala hierarkin får du högre lön efter utbildning. En f.d. rektor har myycket högre lön där han sittir av sin tid till pension - än de som verkligen jobbar med det de ska göra.På mitt jobb kan du få högre lön utan gymnasieutbildning, jämfört med oss som har universitetsutbildning.
Ligger dock lite mer bakom mitt gnäll än bara lönen.
Hos oss lönar det sig. Jag ligger över flera kollegor med mer erfarenhet bara pga min utbildning.På mitt jobb kan du få högre lön utan gymnasieutbildning, jämfört med oss som har universitetsutbildning.
Ligger dock lite mer bakom mitt gnäll än bara lönen.
Fattar att det finns många jobb där utbildning lönar sig. Men hos oss verkar mer ansvar ge mindre lönHos oss lönar det sig. Jag ligger över flera kollegor med mer erfarenhet bara pga min utbildning.
Va, kan det gå ut? Hur då, tänkte jag säga.. Låter ju konstigt att en kundklubb skulle ha ett slutdatumMitt family-medlemsskap har gått ut.
Jag tänkte samma. Jag använder mitt rätt sällan, men det har aldrig antytts något om att jag skulle bli "uppsagd".Va, kan det gå ut? Hur då, tänkte jag säga.. Låter ju konstigt att en kundklubb skulle ha ett slutdatum
Ja, om man inte använder det på tre år. Men det ska räcka med att logga in igen så återaktiveras det.Va, kan det gå ut? Hur då, tänkte jag säga.. Låter ju konstigt att en kundklubb skulle ha ett slutdatum
Oj, så märkligt! Men jag kan förstå det ändå på sätt och vis.Ja, om man inte använder det på tre år. Men det ska räcka med att logga in igen så återaktiveras det.
Har du testat att bara logga in genom att klicka på ”gubben” i menyn upptill och logga in med Bank-Id?Min skrivbordsstol är kass. Går inte att höja längre.
Kollade och IKEA hade rea på just den. Så jag försökte beställa. Mitt family-medlemsskap har gått ut. Gick vilse bland alla val och beslöt skita i det idag
Med klar hjärna kanske det går bättre imorgon...
Hade jag haft två böjbara ben hade jag kört till IKEA och hämtat.![]()
Hände mig på biblioteket. Skulle logga in på kontot hemifrån men jag fanns inte.Ja, om man inte använder det på tre år. Men det ska räcka med att logga in igen så återaktiveras det.
Japp. Det var via bankID jag fick reda på att jag var utslängdHar du testat att bara logga in genom att klicka på ”gubben” i menyn upptill och logga in med Bank-Id?