Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ångest är ett helveteJag har en sådan ångest över att åka och hälsa på familjen. Skall egentligen åka imorgon men ångesten är överväldigande.
Jag vill egentligen hälsa på. Jag gillar min familj. Men .... vet inte. Är det resan som spökar? Eller något annat?
(Sitter och planerar ursäkter för varför jag inte kan komma. Tror inte ångest räknas)
Min man är likadan, och pappa också. Jag tror att antingen har man förmågan...eller inte. Numera stuvar jag bara om allt och förundras över hur mycket mer jag lyckas lasta inMin man.
Jag älskar honom, han är bra på mycket och allt sånt. MEN han kan verkligen inte plocka i diskmaskinen! Helt oförmögen att få in all disk, även om det med lätthet hade gått in lika mycket till om han bara packat ordentligt. Jag fattar inte hur han bär sig åt! Tre tallrikar och en kaffekopp, och det är fullt liksom. Maskinen rymmer tolv kuvert.. Det är obegripligt, störigt, förvirrande och enormt provocerande.
Men jag vill inte göra dubbelarbete juMin man är likadan, och pappa också. Jag tror att antingen har man förmågan...eller inte. Numera stuvar jag bara om allt och förundras över hur mycket mer jag lyckas lasta in!
Kan du inte försöka tänka att om detta är hans svaghet så är du lyckligt lottad?Men jag vill inte göra dubbelarbete ju
Då kan lika gärna disken stå på diskbänken tills jag plockar in den, och då kommer jag störa mig på att han inte plockar in i diskmaskinen. Moment 22![]()
Jag är inte helt seriös i min störningKan du inte försöka tänka att om detta är hans svaghet så är du lyckligt lottad?
Och/eller att du kanske stör honom på liknande sätt med ngt annat?
NejSå mycket ångest. Jag handskas med ångest genom att bli effektiv. Pratat med begravningsbyrån. Ska ringa norra kyrkogården för att reda ut vem som har familjerätt till mormors grav släkting vill bli begravd på. Funderar på om vad som händer när släkting dör och jag antar att det är en läkare som utfärdar dödsattest? Transport till krematorium. Måste någon dödsboägare vara närvarande? Känner mig så otroligt känslokall.
Jag tänker att du nog måste försöka ta det lite lugnt och avvakta med planering tills din släkting verkligen avlider.Så mycket ångest. Jag handskas med ångest genom att bli effektiv. Pratat med begravningsbyrån. Ska ringa norra kyrkogården för att reda ut vem som har familjerätt till mormors grav släkting vill bli begravd på. Funderar på om vad som händer när släkting dör och jag antar att det är en läkare som utfärdar dödsattest? Transport till krematorium. Måste någon dödsboägare vara närvarande? Känner mig så otroligt känslokall.
Jag tänker att du nog måste försöka ta det lite lugnt och avvakta med planering tills din släkting verkligen avlider.
Tror män har ett annat seende än kvinnor och barn-tonåringar.Min man är likadan, och pappa också. Jag tror att antingen har man förmågan...eller inte. Numera stuvar jag bara om allt och förundras över hur mycket mer jag lyckas lasta in!
Jag är också sån. Lösningen är ingen diskmaskinMin man är likadan, och pappa också. Jag tror att antingen har man förmågan...eller inte. Numera stuvar jag bara om allt och förundras över hur mycket mer jag lyckas lasta in!