Tittade inte på priset när jag impulsshoppade pringles idag då det fanns en rabattkupong om man köpte 2 st. Länge sen jag köpte pringles nu, visste att dom blivit dyrare och coop inte är billigaste butiken. Men 40 kr st, daaaaaam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsansa!Tittade inte på priset när jag impulsshoppade pringles idag då det fanns en rabattkupong om man köpte 2 st. Länge sen jag köpte pringles nu, visste att dom blivit dyrare och coop inte är billigaste butiken. Men 40 kr st, daaaaaam.
Ja innan inflationen tror jag dom låg på 22-23 kr. Så ångrade mitt impulsshoppande ganska fint. Var lite väll mycke.Hoppsansa!
Här ligger de någonstans mellan £1.50 och £2.50 vill jag säga, så mellan tjugo och trettio kronor.
Jag hade ju stora problem när jag var opererad och inte fick stödja på foten öht så det är nog tramadolen i sig som jag reagerar på, fast jag trodde ju inte att jag skulle bli så dålig som jag blev nu. Det förklarar att jag kände mig orkeslös, kräktes massor och mest sov igår, jag trodde den reaktionen första dygnen berodde på operationen men det var nog snarare tramadolen. Igår kväll tog jag Treo, ska hålla mig till acetylsalisylsyra i fortsättningen, som jag brukar.Ta inte alvedon tillsammans med tramadol eftersom båda innehåller paracetamol. Ipren + tramadol fungerar däremot mycket bättre, ingen huvudvärk och ffa illamående.
Jag hade ju stora problem när jag var opererad och inte fick stödja på foten öht så det är nog tramadolen i sig som jag reagerar på, fast jag trodde ju inte att jag skulle bli så dålig som jag blev nu. Det förklarar att jag kände mig orkeslös, kräktes massor och mest sov igår, jag trodde den reaktionen första dygnen berodde på operationen men det var nog snarare tramadolen. Igår kväll tog jag Treo, ska hålla mig till acetylsalisylsyra i fortsättningen, som jag brukar.
Nej, jag tar väldigt sällan något alls. Nu tror jag att det kan ha varit en kombo av mycket dagtid på jobbet och att jag hade kängorna på mig för första gången efter operationen när jag flyttade hästarna från betet till lösdriften. Jag får fortfarande inte gå så mycket och har inte kunnat slänga upp foten på skrivbordet som jag brukar när jag jobbar skift.Be att få Citodon istället? Jag mår mycket bättre på det än tradolan.
Då kan de ju köpa växterna där då.La ut en massa växter på Marketplace och får kommentaren: "det är rea hos många som säljer växter nu". Ja, men jag tror inte riktigt du kan köpa en dr Westerlund i den här storleken i någon butik...
Visa bifogad fil 174461
Sjukt dyrt! Köper endast när Willys har 2 för 50krTittade inte på priset när jag impulsshoppade pringles idag då det fanns en rabattkupong om man köpte 2 st. Länge sen jag köpte pringles nu, visste att dom blivit dyrare och coop inte är billigaste butiken. Men 40 kr st, daaaaaam.
Människor är märkliga. Varför tror de att den informationen ger dig nåt?La ut en massa växter på Marketplace och får kommentaren: "det är rea hos många som säljer växter nu". Ja, men jag tror inte riktigt du kan köpa en dr Westerlund i den här storleken i någon butik...
Visa bifogad fil 174461
La ut en massa växter på Marketplace och får kommentaren: "det är rea hos många som säljer växter nu". Ja, men jag tror inte riktigt du kan köpa en dr Westerlund i den här storleken i någon butik...
Visa bifogad fil 174461
Känner igen det! Eller de som lägger ut i bortskänkesgrupp "Säljes för 2000 kr". Kom igen va?!Folk som lägger ut saker i en grupp som heter typ ”köp och sälj Eskilstuna” men bor i andra städer!
”Kan skickas mot frakt”
Ja, visst, men själv grejen är väl att man vill SLIPPA frakt och kunna köpa där man bor![]()
Samma här.Be att få Citodon istället? Jag mår mycket bättre på det än tradolan.