Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev tvungen att googla trips. Står att de är bara 1-2 mm långa. Jag hade ärligt talat nog inte ens sett dem...Min farmor fyller 90 år imorrn.
Jag hade en present planerad men den sket sig. Min plan då var att plocka ihop en egen bukett i trädgården, något lite personligare än en köpebukett liksom. Nu när jag var ut och kikade lite bland blommorna hittade jag årets första trips så där sket det sig...
Är så jävla avis på folk som är antingen fria från eller totalt omedvetna om tripsens existens, och som kan plocka in buketter och ge bort och hålla på. Jag vill också!![]()
Jag har aldrig haft dem i trädgården men de är ett h-vete att få in på krukväxterna.Jag blev tvungen att googla trips. Står att de är bara 1-2 mm långa. Jag hade ärligt talat nog inte ens sett dem...![]()
Jag betvivlar inte att de kan vara vidriga.Jag har aldrig haft dem i trädgården men de är ett h-vete att få in på krukväxterna.![]()
Har man kämpat mot skiten inne så känner man igen de lätt senJag blev tvungen att googla trips. Står att de är bara 1-2 mm långa. Jag hade ärligt talat nog inte ens sett dem...![]()
Lyllos! Här får vi mängder i trädgården. Hade de hållit sig där ute så hade jag inte brytt mig, men det gör de ju inte!Jag har aldrig haft dem i trädgården men de är ett h-vete att få in på krukväxterna.![]()
Flugsmälla med metallhandtag, linjal, gaffel med försiktighet, du får prova dig framGipsklåda!
Alla som varit gipsade vet vad jag talar om.
Slipper det på måndag när frakturen opereras. Men just nu kliar det gräsligt![]()
Skaffa Salubrin-sprej, om du inte redan harHela kroppen/benen kliar. Fått en miljon myggbett.
Tro mig. Kollat det mesta. Långt gips. Från fotknölarna upp till ljumsken.Flugsmälla med metallhandtag, linjal, gaffel med försiktighet, du får prova dig fram