Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vädret. För att det är så svårbedömt. Trevlig temperatur (runt 20 grader) och mycket sol, men ack så besvärligt om man vill måla. För rätt var det är kommer det en skur. Eller så avstår man att måla för att prognosen säger regn, men så blir det inget. Jag kollar klart.se, smhi och yr och blir inte klokare av det... 🤪
Nä jag kollar på klart där de lägger upp klart yr och smhi. De kan variera rejält.

Nä jag kollar på klart där de lägger upp klart yr och smhi. De kan variera rejält.
Ja, precis. Jag har ju klart.se, smhi och yr bredvid varandra i appen. Och sedan har jag någon annan prognos som dyker upp i telefonen också som jag inte riktigt vet var den kommer ifrån. De verkar dock hyfsat eniga om att det ska åska i eftermiddag...

Ja, precis. Jag har ju klart.se, smhi och yr bredvid varandra i appen. Och sedan har jag någon annan prognos som dyker upp i telefonen också som jag inte riktigt vet var den kommer ifrån. De verkar dock hyfsat eniga om att det ska åska i eftermiddag...
Nu inne i klart så har de så man kan se alla tre bredvid varandra.

Apropå det vi diskuterade i förra tråden, alla drunkningstillbud och människor som ignorerar röd eller gul flagg.
Det är fullkomligt obegripligt att folk inte värderar sitt liv högre, eller har de så grandios självbild att de tror att de står över sånt?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/h...ade-rod-flagg-tre-drunkningstillbud-pa-en-dag
Jag kom precis hem från Kreta där det två av dagarna var röd flagg på stranden och INGEN badade då. Det tyckte jag var väldigt fascinerande efter att ha läst om problemet här. Och väldigt bra såklart!

Tog av akrylnaglar i veckan (efter att ha haft i nästan ett år) och mina egna naglar är supermjuka, främst ett par stycken och längst fram (känner att de är hårdare längre in) och det är så obeskrivligt obehagligt -känns såhär :wtf:😵‍💫 varje gång de stöter emot något och viker sig. Bläääääää

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund