Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då får ju den ta det om ingen annan kan låsa upp. Alltså ni andra kan ju inte rå för att en slöfock är inblandad i ert liv.Att vi börjar kl 6 å ska vara ombytta å klara då. Kollegan som ska låsa upp idag har inte kommit än. Första dagen tebax efter semestern börjar ju bra![]()
Det är nog samma typ av människa som stannar mitt i dörröppningar.Folk som börjar campa i bilen när de tankat klart. Jag säger inte att de måste köra iväg som en formel 1 bil efter ett pit stop, men står det bilar och köar för att tanka, så kan det vara bra att liksom flytta på sig så fort man bara kan. Ska man föra journal över sin bils förbrukning, kolla sig i spegeln, ändra spellistan eller bara filosofiera över livet i allmänhet så finns det oftast rum vid sidan av pumparna där man kan göra det.
Och precis innanför grindarna när man går in i en affärDet är nog samma typ av människa som stannar mitt i dörröppningar.
Tips! plocka upp 3 random saker ur matkassarna = middagStör mig på att jag var o handlade o nu vet jag inte vad jag ska äta för valen blev för många![]()
Schampo balsam och tvål. Åhhh så gott för @dobbisTips! plocka upp 3 random saker ur matkassarna = middag![]()