Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade skruvarna! Mot väggen under badkaret hur det hamnat där är ett mysterium. Nu blir jag bara galen på duschstången. Jag har satt upp den säkert femton gånger och den trillar ner hela tiden :arghh:
Är det en sådan.man klämmer mellan väggarna? Lite svårt att förklara men det bästa brukar vara att låsa fast den på "sniskan" och sedan pressa upp den på plats. Finns kanske instruktioner någonstans.

Är det en sådan.man klämmer mellan väggarna? Lite svårt att förklara men det bästa brukar vara att låsa fast den på "sniskan" och sedan pressa upp den på plats. Finns kanske instruktioner någonstans.

Precis det jag gjort, har fungerat perfekt varje gång, förutom nu. Fick sätta upp den två gånger till och hittar inte min hammare som jag kan knuffa den på plats

Edit: 17 gånger nu

När man aldrig vill se sig själv på bild eller ens påminnas om att man har en kropp överhuvudtaget - och alla jobbannonser kräver videosvar på frågor (ibland x flera) :arghh:
Åh så glad jag är över att vara så gammal att jag inte är på den marknaden längre.

Sånt där väl bara något nytt skojigt påfund i selfieåldern. :rage:
Får mardrömmar av att se mig på bild. De flesta runt mig vet, inkl lokaltidningen så hänsyn tas

När jag sökte jobb för några år sen struntade jag i de annonserna. Känns som de bara vill ha unga och snygga människor som söker.
Har gjort så länge men behöver bevisligen söka även dessa när de få tjänsterna utan videokrav inte nappar :( Upplever att det är större krav på videos vid ansökan för okvalificerade jobb, och det är just dem jag oftast söker.

Det är också hemskt när jag fått erbjudande om gruppintervjuer, gått dit och varit den enda med utbildning och erfarenhet av yrket men ändå inte fått jobbet :cry: Har jag en hemsk personlighet utöver att vara gammal och fet? :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund