Vi tänker nog på samma händelse.Vad bra. Tyckte jag hörde något tidigare i år om en bränning som gick snett så jag blev lite fundersam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tänker nog på samma händelse.Vad bra. Tyckte jag hörde något tidigare i år om en bränning som gick snett så jag blev lite fundersam.
Det gör det ofta särskilt när det är eldningsförbud.Eldar de när det är så torrt? Känns som en chansning.
Jag skulle tro det.Vi tänker nog på samma händelse.
Fast min störning var att de inte hade en aning om att länsstyrelsen skulle bränna trots all information de gått ut med.Fast något liknande gick rejält fel på en ort för några veckor sedan så jag har full förståelse för att folk reagerar med oro.
Det finns lim.Hittade skruvarna! Mot väggen under badkaret hur det hamnat där är ett mysterium. Nu blir jag bara galen på duschstången. Jag har satt upp den säkert femton gånger och den trillar ner hela tiden![]()
Det finns lim.
Är det en sådan.man klämmer mellan väggarna? Lite svårt att förklara men det bästa brukar vara att låsa fast den på "sniskan" och sedan pressa upp den på plats. Finns kanske instruktioner någonstans.Hittade skruvarna! Mot väggen under badkaret hur det hamnat där är ett mysterium. Nu blir jag bara galen på duschstången. Jag har satt upp den säkert femton gånger och den trillar ner hela tiden![]()
Är det en sådan.man klämmer mellan väggarna? Lite svårt att förklara men det bästa brukar vara att låsa fast den på "sniskan" och sedan pressa upp den på plats. Finns kanske instruktioner någonstans.
När jag sökte jobb för några år sen struntade jag i de annonserna. Känns som de bara vill ha unga och snygga människor som söker.När man aldrig vill se sig själv på bild eller ens påminnas om att man har en kropp överhuvudtaget - och alla jobbannonser kräver videosvar på frågor (ibland x flera)![]()
Åh så glad jag är över att vara så gammal att jag inte är på den marknaden längre.När man aldrig vill se sig själv på bild eller ens påminnas om att man har en kropp överhuvudtaget - och alla jobbannonser kräver videosvar på frågor (ibland x flera)![]()
Fast du är ju hyfsat ung och snygg, mao du duger utmärkt.När jag sökte jobb för några år sen struntade jag i de annonserna. Känns som de bara vill ha unga och snygga människor som söker.
Har gjort så länge men behöver bevisligen söka även dessa när de få tjänsterna utan videokrav inte napparNär jag sökte jobb för några år sen struntade jag i de annonserna. Känns som de bara vill ha unga och snygga människor som söker.
Inte varmt här längre men fuktigt. Helt galetVarmt!![]()
Fruktansvärt varmt![]()
Här också och kvavt!Inte varmt här längre men fuktigt. Helt galet